• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Cum vinzi ceea ce produci? Agrointel are soluții!

    Vlad Macovei -

    Agrointel se pregătește, alături de fermieri, să intre în toamnă, o toamnă bogată în evenimente, târguri, lansări, informații noi și exclusive.

    Deja ne facem planul pentru 2014, an în care ne propunem să devenim brandul numărul 1 din presa de agribusiness din România. Iar aceasta va însemna o vizibilitate mai bună pentru cititorii și partenerii noștri, afaceri mai prospere și o imagine pe măsură. Suntem un sprijin pentru fermierii din România în sensul că reușim, de la lună la lună, să oferim o platformă media din ce în ce mai performantă pentru afacerile din agricultură.

    Unul dintre secretele succesului nostru este că, în articolele pe care le realizăm, ne concentrăm în egală măsură să oferim informații despre secretele producției diverșilor fermieri dar și despre modalități în care aceștia reușesc să își vândă marfa în profit. Pentru că un fermier de succes al secolului XXI nu înseamnă doar să obții recolte de calitate ci și să știi să o comercializezi cât mai bine. Prin urmare, ne interesează să împărtășim experiența celor care au reușit, indiferent că vorbim de exploatații mici, medii sau mari. Estimez că în următorii ani, în agricultură, diferența între o afacere bună și una mediocră va fi facută de sclipirea de performanță în marketing și vânzări. De bine, de rău, tot mai mulți fermieri au la îndemână și apelează la cele mai noi tehnologii.

    Producția este din ce în ce mai mare și din ce în ce mai bună în toate sectoarele: cultura mare, pomicultura, legumicultura, creșterea animalelor, culturi de nișă. Diferența va fi făcută de flerul fermierului în materie de negustorie.

    Un plan de afaceri serios în agribusiness va ține cont, sigur, de specificul locului în materie de producție dar va avea în vedere răspunsul la întrebări de genul: este cineva interesat de marfa mea, găsesc intermediari, am unități de depozitare în zonă, există capacități de procesare și multe altele. Dacă aceste întrebări vor avea un răspuns complet și competent, ferma respectivă va produce valoare adăugată, cotă de piață și bani. Și încă un ingredient care face minuni: o promovare inteligentă și bine-țintită. Doar reclama este sufletul comerțului, nu-i așa?

    Agrointel este aici pentru a-i ajuta pe fermieri în această direcție, iar rezultatele vor apărea cu siguranță. Trebuie doar să ne contactați și vom găsi soluția potrivită de promovare pentru fiecare. După cum spuneam, intrăm în epoca în care fermierul trebuie să fie nu doar producător ci și negustor. Altfel riscă să rămână cu recolta, pentru care a muncit un an, nevândută sau dată pe aproape nimic. Nu doresc asta niciunui fermier din România. Tocmai de aceea, Agrointel încearcă să vă sprijine și să vă ofere soluții și idei.

    În loc de concluzie, aș mentiona din nou că avem fermieri muncitori, profesioniști, cu experiență, care se chinuie să depășească obstacolele puse în cale de către unii politicieni ajunți mari prin Guvern și prin alte instituții ale statului. Nimic nou până acum. Este necesar însă ca aceeași fermieri să știe și cum, și unde, să vândă. Această strategie, împreună cu o asociere eficientă între producători, și cu o presiune constant pe oficialități, poate scoate agricultura românească la liman. Și astfel vom avea și fermieri, și consumatori, fericiți.

    Editorialul a fost publicat în ediția de august a revistei Agrointel


    Te-ar mai putea interesa

    Tractoarele New Holland pe care fermierii le pot cumpăra prin Programul Rabla pentru Tractoare Subvenții APIA 2024 – tranșa a doua. Plățile finale achitate pe hectar și cap de animal Piața cerealelor, din nou sub presiune. Prețuri la zi

    Ultimele știri

    Fragedo, brandul de carne numărul 1 pentru copii: alegerea părinților pentru calitate și siguranță, 6 ani la rând Ucraina: 200.000 de fermieri în armată și terenuri agricole confiscate ANSVSA – 20 de ani de activitate. Adrian Chesnoiu: Autoritatea este esențială pentru sănătatea populației!