• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Interes uriaș pentru agricultură: Agrointeligența, record de audiență – 2,85 milioane de cititori în martie!

    agrointeligenta.ro -

    Agrointeligența-AGROINTEL.RO își consolidează poziția de lider al presei agricole din România, cu cea mai mare audiență dintre toate platformele media, indiferent dacă e vorba de reviste, posturi sau emisiuni tv și site-uri de profil. În luna martie, conform trafic.ro, site-ul Agrointel.ro a avut 2,85 de milioane de utilizatori unici și 7,1 milioane de afișări (numărul total de citiri ale articolelor noastre în luna respectivă).

    Raportul 2,5:1 între cititori și numărul de articole citite arată că majoritatea publicului nostru are legătură directă cu agricultura (fermieri și familiile acestora, angajați din ferme, reprezentanți ai companiilor de agribusiness, mediul asociativ, industria alimentară, marile rețele de distribuție și comerciale, specialiști din structurile publice, funcționari din toate zonele Ministerului Agriculturii) sau indirect (reprezentanți ai administrației publice centrale și locale, decidenți politici, români din Diaspora interesați de agricultură, lideri de opinie, public larg căruia îi pasă de satul românesc și de agricultura națională). Practic, raportul arată că fiecare cititor citește, în medie, mai mult de două articole de pe Agrointeligența – AGROINTEL.RO, atunci când intră pe site, ceea ce demonstrează afinitatea dintre interesul lui profesional și conținutul nostru editorial. În caz contrar, acestor raport ar fi aproape de 1:1, adică doar citirea articolului pentru care a intrat de prima dată.

    Alături de fermieri și de furnizorii de produse și servicii în agricultură

    Două sunt concluziile pe care fermierii și reprezentanții companiilor de agribusiness le pot trage din acest record. Prima concluzie este că interesul pentru agricultură, pentru problemele pe care le au fermierii în această perioadă, pentru provocările cu care se confruntă sectorul agroalimentar este uriaș. Aproape trei milioane de cetățeni, jumătate din populația activă a României, a citit, în luna martie, conținut creat de către jurnaliștii Agrointeligența-AGROINTEL.RO. A doua concluzie, este că, la acest nivel de audiență și de favorabilitate, nu este niciun dubiu că toți fermierii care consumă informație în mod digital, în special pe telefonul mobil, sunt cititorii noștri. O informație foarte utilă pentru reprezentanții companiilor de agribusiness. Estimez că peste 85% din totalul celor ocupați direct în agricultură consumă informație online, pe baza căutărilor Google și postărilor pe Facebook.

    Suntem lideri în informarea și susținerea fermierilor, pentru că știm cel mai bine cum se face audiență în rândul agricultorilor și ne implicăm în mediatizarea și rezolvarea problemelor sesizate de fermieri, ceea ce ne consolidează fidelitatea publicului nostru. Le mulțumesc tuturor cititorilor noștri pentru că sunt alături de noi și îi asigur că ne vom bate în continuare pentru ei. Iar companiilor de agribusiness, le transmit că vom livra în continuare cele mai bune și eficiente forme de promovare în rândul fermierilor, alături de partenerii noștri de la Btvideo, cei mai buni în producția video pe teme de agricultură. Acest record, de fapt, nu este al nostru. Este al fermierilor și a specialiștilor din companiile de agribusiness!” a spus Vlad Macovei, președintele Grupului Agrointeligența.

    Statisticile lunii martie arată și consolidarea cotei de piață a platformei noastre media în jurul a 75% din totalul citirilor online pe teme de agricultură din România, la foarte mare distanță de celelalte site-uri de profil. Luna martie a mai adus un record special – cel mai mare număr de cititori într-o singură zi: 337.000 de unici pe 23.03.2020.

    Ne batem pentru interesele fermierilor români

    Din poziția sa de lider al presei agricole din România, Agrointeligența – AGROINTEL.RO nu va ceda tentativelor de șantaj, intimidare, amenințare, calomnie, indiferent dacă acestea vin din partea politicienilor, indiferent de partid, din partea celor care vor răul fermierilor și agriculturii naționale sau din partea unor concurenți, invidioși pe succesul nostru și coplesiți de frustrare. Ne vom alege atent câmpul de luptă, armele și timingul, și întotdeauna vom face lucrurile corect, legal, în spiritul meritocrației și al responsabilității față de publicul nostru – FERMIERII ROMÂNIEI. Iar performanța noastră are la bază și este explicat exact de ingredientele care dau rețeta succesului în orice inițiativă antreprenorială a secolului nostru: muncă, implicare, seriozitate, experiență, cunoștințe, pregătire continuă, asumarea de riscuri, intuiție, curaj, empatie și comunicare eficientă.

    Audiență reală și măsurată

    Agrointeligența-AGROINTEL.RO este singurul site din presa agricolă care este auditat de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) și este inclus în SATI (Studiul de Audiență și Trafic Internet), singura entitate din România care este în măsură să ofere audit al publicurilor în zona media și care să fie acceptat unanim de agențiile de publicitate. Indiferent că vorbim de zona de presă online, tipărită sau audio-vizuală, audiența este măsurată și certificată de SATI/BRAT și Serviciul de Măsurare a Audiențelor TV. Toate informațiile legate de audiență sunt publice și, conform acestora, Agrointeligența – AGROINTEL.RO este liderul presei agricole din România, raportat la audiența auditată, indiferent dacă vorbim de presă online, tipărită sau tv. Orice încercare de a prezenta tot felul de pseudo-certificate de audiență/tiraj sau formă de studiu/sondaj, al unor firme care nu au ca obiect de activitate auditul audiențelor media, reprezintă o tentativă de a induce în eroare companiile din agribusiness, agențiile de publicitate și PR și, nu în ultimul rând, pe fermieri.


    Te-ar mai putea interesa

    Subvenții APIA: Terenurile tăiate de la plata pe suprafață începând cu acest an Comuna cu 5.000 de vaci. Mic crescător: Dăm laptele la procesator, suntem departe de oraș MADR lansează programul „Un tractor pe fermă” pentru fermierii până în 400 de hectare

    Ultimele știri

    Au apărut, în piață, primele roșii românești. Prețul lor – dublu față de cel al cărnii Porumbul de talie mică de la STINE a fost desemnat produsul anului în SUA România ar putea avea un laborator care să efectueze analizele pentru mierea din afara UE