• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Împrumut de 14 milioane de euro pentru dezvoltarea brandului Aqua Carpatica

    agrointeligenta.ro -

    BRD Groupe Société Générale a acordat un credit în valoare totală de 14 milioane euro companiei Carpathian Springs, parte a Valvis Holding. Împrumutul vizează atât finanţarea activităţii curente, cât şi susţinerea unei investiţii constând în extinderea capacităţii de producţie a apelor minerale.

    Proiectul de investiţii ce face obiectul creditului reprezintă continuarea planului de dezvoltare a companiei, unul dintre cei mai dinamici jucători pe piaţa românească a apelor minerale din punctul de vedere al vânzărilor şi cotei de piaţă.

    Proiectul constă în captarea şi aducţiunea unui nou izvor, extinderea spaţiilor de producţie şi depozitare şi achiziţia unei linii de îmbuteliere de mare capacitate.

    Analiza, acordarea şi derularea creditului sunt realizate prin intermediul sucursalei BRD Suceava.

    „BRD susţine, prin această finanţare, dezvoltarea performantă a unei companii româneşti de top pe piaţa extrem de competitivă a apelor minerale. Suntem pregătiţi să finanţăm proiectele solide ale companiilor, susţinând astfel dezvoltarea economiei româneşti”, a declarat Adrian Lisandru, Director Comercial Persoane Juridice în cadrul BRD Groupe Société Générale.

    La rândul său, Jean Valvis, Preşedinte – Director General al Valvis Holding, a declarat: “AQUA Carpatica a demonstrat în cei doi ani de la lansare potenţialul său de creştere şi dezvoltare, propunându-şi să devină primul brand premium din România, destinat şi pieţelor internaţionale. Parteneriatul nostru cu BRD demonstrează încrederea reciprocă şi salutăm deschiderea şi disponibilitatea BRD pentru proiecte ce aduc plusvaloare economiei româneşti. AQUA Carpatica, împreună cu BRD, va demonstra că produsele noastre pot concura mărci de renume şi pot cuceri preferinţele consumatorilor din întreaga lume”.

    aqua carpatica de la izvorÎnfiinţată în anul 2000, Carpathian Springs SA a iniţiat, în anul 2009, proiectul AQUA Carpatica, concretizat în 2011 prin lansarea brandului cu acelaşi nume, devenit ulterior un succes comercial major şi cel de-al 5-lea jucător pe piaţa apelor minerale din România.

    Sursa: capital.ro


    Te-ar mai putea interesa

    Ghid ANAF pentru fermierii care au teren în arendă. Termene, declarații obligatorii Soluție cu bicarbonat pentru afide – rețeta originală folosită de legumicultori Calendar controale APIA. Fermierii care vor fi verificați de inspectorii agenției de plăți

    Ultimele știri

    Ziua Câmpului Merpano s-a consolidat ca fiind cel mai mare eveniment agricol pe vestul țării ANCPI: Cadastru gratuit pentru terenurile care primesc subvenții APIA Lege în Parlament: Ajutor de 15 euro pe familia de albine, pe o durată de 3 ani