• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Împrumut de 14 milioane de euro pentru dezvoltarea brandului Aqua Carpatica

    agrointeligenta.ro -

    BRD Groupe Société Générale a acordat un credit în valoare totală de 14 milioane euro companiei Carpathian Springs, parte a Valvis Holding. Împrumutul vizează atât finanţarea activităţii curente, cât şi susţinerea unei investiţii constând în extinderea capacităţii de producţie a apelor minerale.

    Proiectul de investiţii ce face obiectul creditului reprezintă continuarea planului de dezvoltare a companiei, unul dintre cei mai dinamici jucători pe piaţa românească a apelor minerale din punctul de vedere al vânzărilor şi cotei de piaţă.

    Proiectul constă în captarea şi aducţiunea unui nou izvor, extinderea spaţiilor de producţie şi depozitare şi achiziţia unei linii de îmbuteliere de mare capacitate.

    Analiza, acordarea şi derularea creditului sunt realizate prin intermediul sucursalei BRD Suceava.

    „BRD susţine, prin această finanţare, dezvoltarea performantă a unei companii româneşti de top pe piaţa extrem de competitivă a apelor minerale. Suntem pregătiţi să finanţăm proiectele solide ale companiilor, susţinând astfel dezvoltarea economiei româneşti”, a declarat Adrian Lisandru, Director Comercial Persoane Juridice în cadrul BRD Groupe Société Générale.

    La rândul său, Jean Valvis, Preşedinte – Director General al Valvis Holding, a declarat: “AQUA Carpatica a demonstrat în cei doi ani de la lansare potenţialul său de creştere şi dezvoltare, propunându-şi să devină primul brand premium din România, destinat şi pieţelor internaţionale. Parteneriatul nostru cu BRD demonstrează încrederea reciprocă şi salutăm deschiderea şi disponibilitatea BRD pentru proiecte ce aduc plusvaloare economiei româneşti. AQUA Carpatica, împreună cu BRD, va demonstra că produsele noastre pot concura mărci de renume şi pot cuceri preferinţele consumatorilor din întreaga lume”.

    aqua carpatica de la izvorÎnfiinţată în anul 2000, Carpathian Springs SA a iniţiat, în anul 2009, proiectul AQUA Carpatica, concretizat în 2011 prin lansarea brandului cu acelaşi nume, devenit ulterior un succes comercial major şi cel de-al 5-lea jucător pe piaţa apelor minerale din România.

    Sursa: capital.ro


    Te-ar mai putea interesa

    Ouăle maronii vor fi înlocuite în magazine de ouăle albe. Fenomenul, explicat de fermieri Subvenții APIA 2024. Terenurile care primesc bani la hectar și cele care sunt scoase de la plată Agnes Jansen, olandeza care produce legume bio la Sărata: Mă pensionez și caut pe cineva să continue ferma

    Ultimele știri

    Tehnologia Chemark Rom la rapiță pune bazele unor producții mari în Teleorman, la ferma Nutrelo Trei boli periculoase depistate în cultura sa de grâu de fermierul Georgian Corniță Se construiește o nouă fabrică ce va prelua lapte de la fermierii români