• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Focusul și apropierea față de pomicultori. Pariul numit comunicare digitală

    Adrian Radu -

    Pandemia i-a afectat pe toți cei implicați în agricultură, de la fermieri până la marile companii furnizoare de input-uri. Dincolo de pierderile provocate de restricții, au fost și elemente din relația agricultor – companii care au putut fi îmbunătățite. Unul dintre acestea este comunicarea.

    Anul agricol 2020-2021 a fost dificil și pentru Bayer. Specialiștii au profitat însă de restricțiile impuse pentru a dezvolta alte canale de comunicare cu fermierii care au nevoie de semințe și produse de protecție a plantelor. “Intrăm într-o perioadă în care e foarte importantă comunicarea și pe aceste canale digitale. Aplicația mobilă Bayer vă stă la dispoziție cu tot ceea ce înseamnă informație tehnică. Am început în 2020 și vom continua în 2021 ciclul de videoclipuri tehnice, pe care le filmăm în fermele dumneavoastră, împreună cu dumneavoastră, pentru a transfera și către ceilalți pomicultori sau horticultori informații în timp util, informații care să-i ajute să ia niște decizii care să facă diferența între, să zicem, o problemă care se poate dezvolta sau o problemă rezolvată”, a explicat Gabor Raviczki, Director Marketing Bayer, divizia Crop Science România, Bulgaria și Republica Moldova, în cadrul Bayer Expert Forum Horticultură 2021.

    Soluțiile reunite sub sigla HortiConnect sunt completate de cele clasice, care i-au convins pe fermieri că Bayer este un partener de încredere. Echipa de vânzări a companiei a făcut tot posibilul să meargă din nou în fermele din țară. “Avem o campanie care stă în fața noastră și noi ne pregătim intens pentru aceasta. Deja echipa noastră se află în teren și, Slavă Domnului!, pot să vă viziteze în fermă. Oamenii noștri sunt deja echipați cu cataloagele Bayer pentru culturile horticole. De asemenea, Determinatorul pentru boli și dăunători în pomicultură este pregătit, echipa de vânzări îl are în posesie și este pregătită să-l aducă în livezile dumneavoastră sau/si in fitofarmacii”, a completat Gabor Raviczki.
    Cataloagele de produse Bayer pot fi vizionate și descărcate de pe site-ul www.cropscience.bayer.ro.


    Te-ar mai putea interesa

    Șefa APIA a anunțat care sunt fermierii care au avansul APIA în conturi Comisia Europeană a aprobat subvenția de 3.000 euro/hectar pentru fermierii români Mariana Bădan – fermiera cu 200 de porci Mangalița și 3.000 de păsări. ”Tanti Maria” își vinde produsele direct de la rulotă

    Ultimele știri

    ANSVSA deschide noi piețe de export pentru produse de origine animală în Albania și Azerbaidjan Mai multe stațiuni de cercetare agricolă figurează cu datorii uriașe la ANAF – lista ANIF – instituția cu cea mai mare datorie la ANAF. Explicația