• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Focusul și apropierea față de pomicultori. Pariul numit comunicare digitală

    Adrian Radu -

    Pandemia i-a afectat pe toți cei implicați în agricultură, de la fermieri până la marile companii furnizoare de input-uri. Dincolo de pierderile provocate de restricții, au fost și elemente din relația agricultor – companii care au putut fi îmbunătățite. Unul dintre acestea este comunicarea.

    Anul agricol 2020-2021 a fost dificil și pentru Bayer. Specialiștii au profitat însă de restricțiile impuse pentru a dezvolta alte canale de comunicare cu fermierii care au nevoie de semințe și produse de protecție a plantelor. “Intrăm într-o perioadă în care e foarte importantă comunicarea și pe aceste canale digitale. Aplicația mobilă Bayer vă stă la dispoziție cu tot ceea ce înseamnă informație tehnică. Am început în 2020 și vom continua în 2021 ciclul de videoclipuri tehnice, pe care le filmăm în fermele dumneavoastră, împreună cu dumneavoastră, pentru a transfera și către ceilalți pomicultori sau horticultori informații în timp util, informații care să-i ajute să ia niște decizii care să facă diferența între, să zicem, o problemă care se poate dezvolta sau o problemă rezolvată”, a explicat Gabor Raviczki, Director Marketing Bayer, divizia Crop Science România, Bulgaria și Republica Moldova, în cadrul Bayer Expert Forum Horticultură 2021.

    Soluțiile reunite sub sigla HortiConnect sunt completate de cele clasice, care i-au convins pe fermieri că Bayer este un partener de încredere. Echipa de vânzări a companiei a făcut tot posibilul să meargă din nou în fermele din țară. “Avem o campanie care stă în fața noastră și noi ne pregătim intens pentru aceasta. Deja echipa noastră se află în teren și, Slavă Domnului!, pot să vă viziteze în fermă. Oamenii noștri sunt deja echipați cu cataloagele Bayer pentru culturile horticole. De asemenea, Determinatorul pentru boli și dăunători în pomicultură este pregătit, echipa de vânzări îl are în posesie și este pregătită să-l aducă în livezile dumneavoastră sau/si in fitofarmacii”, a completat Gabor Raviczki.
    Cataloagele de produse Bayer pot fi vizionate și descărcate de pe site-ul www.cropscience.bayer.ro.


    Te-ar mai putea interesa

    Untul produs din aer, fără a mai fi nevoie de lapte, este în curs de aprobare pentru a intra pe piață Plăți subvenții APIA – banii virați în conturile fermierilor în aceste zile Porumb de 12 to/ha, distrus de secetă în numai 2 zile. Fermier: ”Nu am mai pățit așa ceva!”

    Ultimele știri

    Universitatea de Științele Vieții din Timișoara deschide al doilea magazin Akademika Market Premierul Ciolacu: România nu e în pericol în ceea ce priveşte securitatea alimentară. Investițiile în irigații vor continua Condiția ca fermierii afectați de secetă să nu piardă subvenția de 500 euro/hectar