Franzeluța – cel mai premiat brand agroalimentar din Republica Moldova
agrointeligenta.ro -Cu pași mici, dar siguri, produsele moldovenești își crează o poziție respectată pe piața națională, dar și în afara granițelor Republicii Moldova.
Mai nou, frații de peste Prut se concentrează în a crea branduri cu care să își promoveze eficient munca, iar cele mai originale idei au fost premiate în cadrul expoziției ”Produs în Moldova”, desfășurată la începutul acestei luni.
Între numeroșii jucători din industria pâinii din Moldova, Franzeluța este, de departe, cel mai puternic brand, au stabilit profesioniștii în domeniu. Combinatului de produse de panificație „Franzeluța” i-au fost decernate, în cadrul concursului „Marca Comercială a anului 2013”, patru premii.
Concursul a fost organizat de către Camera de Comerț și Industrie și Agenția de Stat pentru Proprietate Intelectuală și se desfășoară în cadrul expoziției „Fabricat în Moldova” pentru al XI-lea an consecutiv. Societatea „Franzeluța” a obținut premiul „Mercuriul de Aur” pentru produsele de panificație la categoria „Reputație și încredere”, premiul „Mercuriul de Aur” pentru torturi congelate la categoria „Export”, „Medalie de aur” pentru pâinea fortificată „Orășenească Plus”, „Extra” la categoria „Debutul Anului” și „Mercuriul de Aur” pentru proiectele sociale, pâine socială la categoria „Responsabilitate socială”.
Directorul Combinatului „Franzeluța”, Victor Cojocaru, a declarat pentru Ziarul Național că este extrem de bucuros, pentru că eforturile întreprinderii pe care o conduce au fost apreciate. Consumatorii deja pot găsi în magazine chifla „Kaiser”, pâinea graham, covrigei și pesmeți graham, produse noi, lansate de „Franzeluța” în cadrul Expoziției „Fabricat în Moldova”.