• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • TRION – noua gamă de combine CLAAS!

    agrointeligenta.ro -

    TRION – noua gamă de combine CLAAS a fost lansată la nivel mondial ieri, joi – 6 august. Odată cu introducerea noilor mașini de recoltat, producătorul de utilaje CLAAS anunță că a finalizat etapa de înlocuire totală a vechii sale game de combine, care a început cu introducerea noii generații LEXION 8000/7000 în 2019, potrivit claas.co.uk.

    TRION este o gamă complet nouă de combine, cu 20 de modele disponibile, incluzând nu numai mașinile convenționale cu 5 și 6 scuturători, ci și hibrizi cu rotor unic și dublu, plus disponibilitatea versiunilor TERRA TRAC și MONTANA pentru zonele de deal.

    Gama largă de ferme, culturi și climat în care CLAAS asigură lucrările agricole în întreaga lume obligă producătorul ca toate combinele sale să fie versatile. Acest lucru se reflectă în numărul mare de variante, caracteristici și opțiuni pe care noua gamă TRION le oferă clienților, indiferent că este vorba despre o mică fermă vegetală care caută o mașină ușor de operat, fie că este vorba despre o fermă mare care dorește o combină mai avansată din punct de vedere tehnic. Pentru toate exploatațiile, noile combine TRION sunt o alegere perfectă care răspunde nevoilor din orice fermă.

    Combinele TRION au la baza lor tehnologia de treierat CLAAS și tehnologia de treierat HYBRID, încorporând, de asemenea, multe caracteristici care stabilesc standarde de performanță complet noi pentru combinele de această capacitate.

    Câteva funcții cheie noi care diferențiază gama de combine TRION:

    Combinele sunt dotate cu motoare Cummins

    Forța combinelor TRION este asigurată de motoarele Cummins în 6 cilindri, Stage V de 8,9 sau 6,7 litri. Acestea au fost alese nu numai datorită gamei largi de putere care acoperă întreaga gamă TRION, dar și datorită greutății lor ideale și a nivelului de tehnologie pe care îl asigură. În plus, aceste motoare au o dimensiune dimensiune ideală pentru orice combină, iar aspectul lor le face ușor de accesat și de întreținut.

    În dotările standard, toate modelele TRION vin cu PUTERE DINAMICĂ, care prin reducerea puterii motorului atunci când nu este sub sarcină, poate reduce costurile de combustibil cu aproximativ 10%. Viteza nominală a motorului este de doar 1.900 rpm, scăzând la 1.650 pentru deplasările pe șosea, contribuind astfel la economisirea combustibilului.

    Sistemul de treierat APS  – pe toate combinele TRION

    Comun tuturor modelelor TRION este sistemul de treierat APS, conceput pentru a tria până la 90% din boabe, lăsând doar cele mai greu de bătut boabe pentru sistemul de separare secundar. Pentru o capacitate de producție mai mare, mașinile din gama TRION 500 și 700 sunt echipate cu un sistem de treierat cu lățimea de 1.420 mm, crescând la 1.700 mm pentru modelele TRION 600. Acestea sunt mai largi decât la modelele anterioare TUCANO, care au avut o lățime de 1.320 mm sau 1.580 mm.

    Pentru TRION, sistemul APS cuprinde un accelerator cu diametrul de 450 mm și un tambur închis cu diametrul de 600 mm, care este din nou cu 33% mai mare decât bătătorul de pe TUCANO. Ca rezultat, suprafața bătătorului este, de asemenea, mai mare, bătătorul pe modelele TRION 600 fiind cu 31% mai mare decât pe TUCANO 450, iar bătătorul pe modelele TRION 700 cu 9% mai mare decât pe TUCANO 580. Bătătoarele frontale sunt interschimbabile și viteza tuturor celor trei tobe este sincronizată și ajustată folosind sistemul CEBIS, care este, de asemenea, utilizat pentru ajustarea bătătoarelor, care sunt, de asemenea, sincronizate.

    Pentru a menține timpul minim de întrerupere la întreținere, sistemul de acționare a fost complet reproiectat pentru a fi mai puțin complex. Astfel, la TRION avem cu șase curele mai puțin pe modelele HYBRID și cu trei curele mai puțin pe mașinile convenționale comparativ cu gama anterioară de TUCANO. La fel ca pe noul LEXION, sistemul de acționare de la TRION se bazează pe cel utilizat la combinele JAGUAR, care asigură o cuplare mai bună și mai lină a sistemelor de treierat.

    Finețe în sistemul de separare a boabelor

    Modelele TRION 500 și 600, cu 5 și 6 scuturători, vin dotate standard cu sistemul CLAAS Multifinger Separation System (MSS) pentru o eficiență mai mare de separare, mai ales în condiții dificile. Sistemele folosesc un design deschis și au o lungime de 4,4 m, cu patru pași. Suprafața totală de separare pentru modelele TRION 500 este de 6,25 mp, crescând la 7,48 mp pentru TRION 600, ceea ce reprezintă o creștere considerabilă.

    Modelele TRION 730/720 HYBRID vin cu un singur rotor de 4,2 m lungime și 570 mm diametru cu 6 grilaje, în timp ce cel mai mare TRION 750 are rotoare duble de 4,2 m lungime și 445 mm în diametru, cu 5 grătare. O nouă caracteristică a combinelor de această dimensiune este reglarea hidraulică a închiderilor cu patru clapete ale rotorului, iar viteza rotorului este reglată continuu, independent de sistemul APS, utilizând CEBIS.

    O altă caracteristică nouă a combinelor CLAAS este sistemul de curățare JET STREAM extrem de eficient care utilizează șase sau opt ventilatoare de turbină.

    Modelele TRION 600/500 au site 3D, cu opțiunea de site 4D disponibilă pe modelele TRION 700. Alte opțiuni includ, de asemenea, reglarea vitezei ventilatorului AUTO SLOPE, CRUISE PILOT, AUTO CROP FLOW și fie CEMOS DIALOG, fie CEMOS AUTOMATIC complet.

    Interiorul unei combine Claas Trion (foto: www.claas.co.uk)

    Noutăți în designul cabinelor CLAAS

    Confortul mai mare al operatorului este asigurat de noul design al cabinei cu care sunt dotate combinele din gama TRION. Designul asigură în primul rând mai mult spațiu pentru picioare și în partea de sus, iar parbrizul mai mare și stâlpii îngustați oferă o vizibilitate excelentă asupra hederului. Dotările cabinelor de pe TRION includ scaune noi care se pot roti cu 30 de grade în fiecare direcție și suporturi pentru picioare pentru a asigura o poziție confortabilă.

    Monitorul CEBIS color are ecran tactil de 12 inch, ușor de reglat independent de cotieră. Ca și la alte combine CLAAS, pe lângă utilizarea ecranului tactil CEBIS, toate funcțiile principale ale combinei pot fi activate și cu ajutorul butoanelor de pe cotieră. Terminalul CEBIS găzduiește acum comenzile pentru CEMOS DIALOG, precum și CEMOS AUTOMATIC atunci când este instalat.

    Sunt disponibile patru sisteme de direcție automată pentru TRION: LASER PILOT pe bara de tăiere, FIELD SCANNER montat pe cabină, AUTO PILOT pe anteturile de porumb sau PILOTUL GPS prin satelit, care este controlat cu ajutorul noului terminal CEMIS 1200.

    Rezervoare de mare capacitate

    Combinele de mare capacitate au nevoie de rezervoare de mare capacitate și, din nou, TRION stabilește un nou standard pentru această caracteristică a mașinilor de recoltat. Dimensiunile rezervoarelor variază de 8.000 de litri pe TRION 520 până la 12.000 de litri la TRION 750.

    Șnecul de descărcare se deplasează cu 105 grade pentru o vizibilitate ușoară și ratele de descărcare variază de la 90 la 130 de litri / secundă.

    O nouă opțiune este disponibilitatea unui canal pivotant, controlat cu ajutorul pârghiei de control CMOTION. Abilitatea de a regla aruncarea cerealelor din gura de scurgere este deosebit de utilă atunci când se lucrează pe dealuri laterale sau cu remorci mai adânci.

    Mai multe opțiuni pentru tocare

    Mergând la partea din spate a combinei, aici TRION oferă o selecție largă de opțiuni de tocare – de la un tocător standard controlat mecanic până la un sistem avansat de tăiere cu control electronic și deflectoare pentru compensarea vântului.

    În plus față de unitatea de tăiere STANDARD CUT, care pe modele mai înguste TRION 700 și 400 are 52 și 64 de cuțite, pe TRION 600, există opțiunea tocătorului SPECIAL CUT cu 72, respectiv 88 de cuțite.

    Noua gamă de combine TRION este compatibilă cu hederele din gamele CERIO sau noua gamă VARIO, plus tăietoarele CONVIO și COMVIO FLEX. Mașina de recoltat detectează automat hederul și va știi exact caracteristicile acestuia pentru o setare facilă din interiorul cabinei.


    Te-ar mai putea interesa

    Subvenții APIA 2024 – tranșa a doua. Plățile finale achitate pe hectar și cap de animal Lege nouă în vigoare la ANAF pentru impozitarea micilor fermieri! Ce putem planta lângă sau sub un nuc

    Ultimele știri

    Avans APIA 2024 – ultima oră! Prag depășit pentru plățile către fermieri! ANSVSA – 20 de ani de activitate. Adrian Pintea, MADR: Autoritatea și-a câștigat încrederea nu doar pe plan național, ci și pe scena europeană Auchan și Cora – amenzi uriașe de la Consiliul Concurenței! Judecătorii le-au respins contestațiile!