• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Carmangeria Moldovan – de la mic atelier, la brand cu tradiție

    Violina Gorcinschi -

    Carmangeria Moldovan din localitatea Sânnicoară, județul Cluj, cu o tradiție de aproape 30 de ani, a reușit să se transforme din micul atelier din curtea casei familiei într-un brand în toată regula. Acum, deține o fermă de vaci la Mociu, care adăpostește peste 270 de bovine, iar în urmă cu câțiva ani a lansat și o gamă de produse lactate. Fiind în vizită la carmangerie, europarlamentarul Daniel Buda a fost impresionat de povestea fermei, de gestionarea procesului de producție și de modul în care au fost tratați clienții.

    o persoana intr-o fabrica de carne
    Carmangeria din județul Cluj vrea să se extindă și la nivel regional (foto: facebook.com)

    Carmangeria Moldovan – de la mic atelier, la fermă cu drepturi depline

    Aflându-se în vizită la Carmangeria Moldovan Sânnicoară, o companie cu activitate în industria cărnii, eurodeputatul român Daniel Buda a aflat detalii despre istoria brandului, cu o vechime de zeci de ani, despre modelul de afaceri abordat, dar și despre procesul de gestionare a producției.

    Povestea afacerii este cea a poveștii familiei, care din anul 1994 a pus bazele unui mic atelier de carmangerie în curtea casei din Sânnicoară. De la atelierul de producție din curtea casei, familia a investit, în 2003, într-o fermă de vaci la Mociu, ce adăpostește peste 270 de bovine.

    Firma, care are astăzi peste 400 de angajați ce lucrează în 2 schimburi pentru a menține gustul autentic și calitatea produselor, a cerut multe investiții pentru a ajunge la nivelul la care este acum. De-a lungul anilor, s-a investit constant în această afacere, reclădind din temelii spațiile de producție de la Sânnicoară, extinzând rețeaua de magazine în tot județul Cluj, diversificând portofoliul de produse și inaugurând o nouă fabrică la Dezmir. Afacerea a ajuns în prezent la o rețea de 34 de magazine distribuție în tot județul Cluj, pregătindu-se, totodată, pentru o extindere regională.

    În 2019, producătorul a lansat și o gamă de produse lactate, care înregistrează o creștere în vânzări an de an.

    „Compania și-a dezvoltat și un model de business pe verticală, plănuind ca prin această strategie să contribuie la reducerea risipei alimentare. Carnea este importată dintr-un abator extern din Baia Mare, însă ei se ocupă ulterior de procesare. Compania asigură controlul calității, în așa fel încât produsul finit să nu dezamăgească. Pe lângă preparatele din carne, producătorul a lansat în 2019 și gama de produse lactate, care înregistrează vânzări în creștere în fiecare an. A fost o plăcere să aflu mai multe despre întreaga evoluție a afacerii și am rămas impresionat de respectul pe care întreaga companie îl are față de clienți, prin grija pe care o acordă întregului proces de producție. Ne mândrim cu astfel de afaceri”, a precizat europarlamentarul Daniel Buda pe pagina sa de Facebook.


    Te-ar mai putea interesa

    Subvenții APIA 2024. Fermierii care au intrat până astăzi la plata celei de-a doua tranșe Rabla pentru Tractoare bate pasul pe loc. Ce șanse mai sunt să se dea finanțările anul acesta Turbulențe pe piața UE a îngrășămintelor. Costurile de producție cresc, iar fermierii nu cumpără

    Ultimele știri

    Patria Credit IFN – program de credite de până la 240.000 de lei pentru micii fermieri La ITC Seeds chiar găsiți hibridul sau soiul de care aveți nevoie Tăierea porcului fără asomare – pedepsită prin lege. Amenzile sunt uriașe!