• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • O cunoscută cooperativă din România își face propria rețea de magazine!

    Oana Timar -

    Prima cooperativă din România care își deschide o rețea de magazine proprii pentru valorificarea produselor obținute în fermele membre. Fermele Ecologice Silvania Cooperativă Agricolă au demarat o investiție importantă în propria rețea de magazine. Primul punct de vânzare a fi inaugurat în mai puțin de o săptămână, mai exact joi, 9 martie, la Crișeni, județul Sălaj.

    Fermele Ecologice Silvania Cooperativă Agricolă lucrează peste 2.200 de hectare în regim bio, în cele 7 ferme de pe raza județului Sălaj. De asemenea, exploatațiile din cadrul cooperativei includ circa 2.000 de capete de vaci crescute în sistem ecologic. Din 2021, grupul de ferme a pus accent și pe procesarea produselor lactate, a cărnii și a uleiurilor vegetale, pe care le distribuie atât prin marii retaileri, cât și prin lanțurile de băcănii. În câteva zile, produsele sub brandul Bioforia vor putea fi achiziționate direct din magazinele cooperativei.

    Silvania Bio va începe un program ambiţios de deschidere a unei reţele de magazine proprii pentru a putea fi cât mai aproape de clienţii săi din întreaga ţară. Bineînţeles că primele două locaţii le vom deschide aproape de locurile noastre de producţie, începând cu 9 Martie la Crişeni şi continuând în 15 Martie cu Mall Value Center Zalău. Am vrut să începem aceasta dezvoltare pornind de aici de acasă, din respect faţă de oamenii şi locurile care ne-au ajutat să ne ridicăm şi ne dorim să mergem mai apoi şi spre pieţele marilor oraşe cu noi magazine. Aşadar, vă aşteptăm joi, 9 martie, începând cu ora 11:00 la deschiderea magazinului din Crişeni, să vă bucuraţi de alimente proaspete ecologice produse local, la preţuri promoţionale!”, este anunțul făcut de Cooperativa Silvania Bio.

    Despre conceptul ce stă la baza produselor Bioforia a vorbit recent Dacian Badea, preşedintele Fermelor Ecologice Silvania Cooperativă Agricolă, în cadrul unui reportaj realizat pentru emisiunea Agrostrategia de pe TVR 1.

    ”Noi urmărim ca și țintă finală crearea unui brand care să înglobeze tot ce înseamnă filozofia noastră de trai sănătos, în armonie cu natura. Ne adresăm acelor clienți care își doresc acele produse făcute de oamenii care gândesc la fel ca și ei. Oamenii care își doresc mâncare sănătoasă, își doresc să știe de unde provine mâncarea lor, cum a fost făcută, cum gândesc cei care au produs hrana respectivă, mâncare pe care știm, știu și ei, știm și noi că am pune-o chiar pe masa copiilor noștri”, a declarat Dacian Badea pentru emisiunea Agrostrategia de pe TVR 1, o coproducție TVR și Agrointeligența – AGROINTEL.RO.

    De la finalul anului trecut, Dacian Badea anunța demersurile cooperativei de a-și consolida propriul brand de produse. ”Suntem mândri că pe etichetele noastre, de exemplu, pe produsele din carne, va scrie: născut în România, crescut în România, sacrificat în România și procesat, ambalat în România. Înseamnă produse proaspete, înseamnă produse cu trasabilitate și cu proveniență clară, înseamnă mai puțin transport, înseamnă mai românesc și înseamnă mai bine pentru noi. Așa cum am spus, produsele noastre ne dorim să să fie locul de întâlnire a celor care gândesc la fel”, a spus Dacian Badea.

    Fermă de vaci din cadrul Cooperativei Silvania Bio

    Lactate produse din lapte bio produse în cadrul fermelor cooperativei

    Lactatele produse în cadrul cooperativei Silbania Bio sunt obținute din laptele ecologic al celor aproape 2.000 de văcuțe din cadrul fermelor membre. Bovinele sunt din rasa Bălțată Românească, au certificat de origine, și o productivitate medie, la muls, de 27-28 de litri de lapte pe zi. Animalele crescute în sistem ecologic beneficiază numai de furaje bio și nu li se pot aplica tratamente medicamentoase ca în cazul vacilor crescute în sistem convențional. În plus, taurinele beneficiază și de un spațiu mai mare.

    ”În adăpost avem alocați 10-12 metri pătrați pe cap de animal. În exteriorul adăpostului, pe zona de padocuri avem undeva între 4 și 8 metri pătrați pe cap de animal, după care la pășunat avem prin rotații, diverse categorii de animale care ajung la pășunat și acolo avem atenția de a nu face să spun așa, o suprapopulare în timpul pășunatului. În funcție de condițiile climatice, pășunarea o începem în a doua parte a lunii aprilie și o finalizăm în a doua parte a lunii octombrie”, a declarat pentru emisiunea Agrostrategia de pe TVR 1 Sorin Terheș, Fermier și Membru Fondator al Cooperativei Silvania Bio.


    Te-ar mai putea interesa

    O fabrică românească de utilaje agricole – scoasă la vânzare. Pe terenul ei s-ar putea construi un hipermarket O fermă de 1.360 de hectare a fost scoasă la vânzare cu 20 de milioane de euro Avans APIA 2024 – ultima oră! Prag depășit pentru plățile către fermieri!

    Ultimele știri

    Fermierii au de unde alege. Peste zece hibrizi de porumb sunt în oferta Rodbun și Fertillia Liviu Dobre, director general Agricover Holding: ”Ne place energia tinerilor care participă la programul Tineri Lideri pentru Agricultură” Fermierul Nicolaie Apopi a închis campania. Campania agricolă de toamnă