Rețeta succesului Verdon în distribuția de inputuri agricole
Adrian Radu -Verdon este un nume important în piața distribuitorilor de inputuri din România. Pornit în urmă cu aproape 10 ani, acest business a crescut organic, învățând din provocările venite an de an. Livrarea produselor este o parte esențială a acestei afaceri construite de trei tineri din Sibiu.
Pentru fermieri, timpul chiar înseamnă bani. Orice întârziere în aplicarea produselor de protecția plantelor, de exemplu, poate duce la pierderi uriașe de recoltă. Iar Verdon a înțeles că livrarea inputurilor în cel mai scurt timp este esențială, pentru ca parteneriatele de succes să se consolideze.
Există mai mulți pași care au loc înainte de expedierea unei comenzi, iar aceștia sunt cruciali pentru eficientizarea procesului de livrare. Tehnologia este o parte esențială a proceselor logistice ale Verdon. Compania a făcut investiții constante în acest sens, pentru a-și menține un avantaj competitiv.
Cum arată fluxul unei comenzi primite de Verdon
”Comanda este preluată online sau de operatorul call-center, după care va fi transferată la departamentul de Facturare, unde se va factura și se va pregăti pentru ambalare. Apoi, prin intermediul programului nostru de WMS, va ajunge pe pad-urile operatorilor logistici, pentru a fi pregătită comanda, ambalată, ridicate produsele din depozit și trimise către client. Comanda ajunge pad-ul operatorului și îi indică operatorului logistic unde se află în depozit fiecare produs. Acestea vor fi ridicate și aduse către masa de ambalare, unde toate comenzile noastre sunt înregistrate video, astfel încât putem să detectăm orice greșeală care a fost făcută, pentru a o putea remedia”, a explicat Daniel Țăranu, co-fondator Verdon.
O parte importantă a ecosistemului de livrare a comenzilor o reprezintă software-ul ERP (Enterprise Resource Planning), pe care compania l-a adoptat încă din anul 2018, pentru a-și optimiza procesele de business. Eficiența expedierilor este asigurată și prin programul WMS (Warehouse Management Software), pe care echipa Verdon l-a dezvoltat in-house, tocmai pentru a se plia perfect pe operațiunile companiei.
”Un avantaj în achiziționarea softului de ERP este și facturarea și prelucrarea comenzilor într-un număr foarte mare într-un timp foarte scurt. Vorbim de sute de facturi, sute de comenzi pregătite pentru amabare în mai puțin de 3 secunde. Dacă vorbim despre ambalarea coletelor, softul WMS ne ajută să pregătim comenzile, să le livrăm într-un număr foarte mare și într-un foarte scurt timp. De exemplu, în anul 2022, am ambalat peste 46.000 de colete cu 19 greșeli”, a mai precizat co-fondatorul Verdon.
Cu sisteme software eficiente plus management și expertiză profesională, compania Verdon continuă să se afirme ca unul dintre cei mai importanți jucători pe piața distribuției de inputuri agricole. Toate detaliile despre produsele comercializate de Verdon pot fi găsite pe www.verdon.ro.