• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Republica Moldova are brand turistic: Logo-ul cu motive tradiționale va fi promovat intens pe Euronews

    agrointeligenta.ro -

    Brandul turistic al Republicii Moldova a fost lansat săptămâna trecută, în prezența ministrului agriculturii Vasile Bumacov. Logo-ul turismului de peste Prut este reprezentat de Pomul Vieţii, inspirat din specificul local, şi sloganul „Discover the routes of life” (Descoperă căile vieţii).

    Vasile Bumacov a vorbit despre crearea condiţiilor pentru viitorii turişti. Unii dintre cei care au rolul de a-i atrage pe călătorii din străinătate, dimpotrivă, fac tot posibilul ca să le blocheze calea spre ţara noastră. Este vorba, în special, de unii proprietari de restaurante, care comercializează o sticlă de vin la un preţ exagerat de mare, – de 800 de lei. „Vor mai avea oare curajul cei străini, după o asemenea buzunăreală să mai revină în ţara noastră” – s-a întrebat ministrul, sugerându-le celor de la restaurante să nu se întreacă cu măsura.

    Lansarea internaţională a brandului turistic va avea loc începând cu 24 noiembrie, prin intermediul unei campanii de comunicare pe canalul Euronews, unde va fi plasat un spot video de promovare a Moldovei turistice.

    Anual, Republica Moldova este vizitată de circa 2 milioane de străini. În 2013, Lonely Planet a prezentat Republica Moldova ca destinaţia nr. 1 cea mai neexplorată din Europa.

    Sursa: Fermierul.md


    Te-ar mai putea interesa

    Porumb de 12 to/ha, distrus de secetă în numai 2 zile. Fermier: ”Nu am mai pățit așa ceva!” Casa Verde Fotovoltaice 2024 – sesiune nouă. Când se depun dosarele pentru cei 30.000 lei/locuință Terenuri agricole vândute cu 10.000 euro/ha pentru construirea unui parc fotovoltaic

    Ultimele știri

    Universitatea de Științele Vieții din Timișoara deschide al doilea magazin Akademika Market Premierul Ciolacu: România nu e în pericol în ceea ce priveşte securitatea alimentară. Investițiile în irigații vor continua Condiția ca fermierii afectați de secetă să nu piardă subvenția de 500 euro/hectar