• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Republica Moldova are brand turistic: Logo-ul cu motive tradiționale va fi promovat intens pe Euronews

    agrointeligenta.ro -

    Brandul turistic al Republicii Moldova a fost lansat săptămâna trecută, în prezența ministrului agriculturii Vasile Bumacov. Logo-ul turismului de peste Prut este reprezentat de Pomul Vieţii, inspirat din specificul local, şi sloganul „Discover the routes of life” (Descoperă căile vieţii).

    Vasile Bumacov a vorbit despre crearea condiţiilor pentru viitorii turişti. Unii dintre cei care au rolul de a-i atrage pe călătorii din străinătate, dimpotrivă, fac tot posibilul ca să le blocheze calea spre ţara noastră. Este vorba, în special, de unii proprietari de restaurante, care comercializează o sticlă de vin la un preţ exagerat de mare, – de 800 de lei. „Vor mai avea oare curajul cei străini, după o asemenea buzunăreală să mai revină în ţara noastră” – s-a întrebat ministrul, sugerându-le celor de la restaurante să nu se întreacă cu măsura.

    Lansarea internaţională a brandului turistic va avea loc începând cu 24 noiembrie, prin intermediul unei campanii de comunicare pe canalul Euronews, unde va fi plasat un spot video de promovare a Moldovei turistice.

    Anual, Republica Moldova este vizitată de circa 2 milioane de străini. În 2013, Lonely Planet a prezentat Republica Moldova ca destinaţia nr. 1 cea mai neexplorată din Europa.

    Sursa: Fermierul.md


    Te-ar mai putea interesa

    Fertilizarea castraveților cu îngrășăminte bio – 6 rețete simple Macerat de coada calului – rețetă. Beneficii Bursa ploilor – cât a plouat până astăzi în fiecare județ

    Ultimele știri

    Tehnologia Chemark Rom la rapiță pune bazele unor producții mari în Teleorman, la ferma Nutrelo Trei boli periculoase depistate în cultura sa de grâu de fermierul Georgian Corniță Se construiește o nouă fabrică ce va prelua lapte de la fermierii români