Republica Moldova are brand turistic: Logo-ul cu motive tradiționale va fi promovat intens pe Euronews
agrointeligenta.ro -Brandul turistic al Republicii Moldova a fost lansat săptămâna trecută, în prezența ministrului agriculturii Vasile Bumacov. Logo-ul turismului de peste Prut este reprezentat de Pomul Vieţii, inspirat din specificul local, şi sloganul „Discover the routes of life” (Descoperă căile vieţii).
Vasile Bumacov a vorbit despre crearea condiţiilor pentru viitorii turişti. Unii dintre cei care au rolul de a-i atrage pe călătorii din străinătate, dimpotrivă, fac tot posibilul ca să le blocheze calea spre ţara noastră. Este vorba, în special, de unii proprietari de restaurante, care comercializează o sticlă de vin la un preţ exagerat de mare, – de 800 de lei. „Vor mai avea oare curajul cei străini, după o asemenea buzunăreală să mai revină în ţara noastră” – s-a întrebat ministrul, sugerându-le celor de la restaurante să nu se întreacă cu măsura.
Lansarea internaţională a brandului turistic va avea loc începând cu 24 noiembrie, prin intermediul unei campanii de comunicare pe canalul Euronews, unde va fi plasat un spot video de promovare a Moldovei turistice.
Anual, Republica Moldova este vizitată de circa 2 milioane de străini. În 2013, Lonely Planet a prezentat Republica Moldova ca destinaţia nr. 1 cea mai neexplorată din Europa.
Sursa: Fermierul.md