• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Ştiri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Haos la intrarea în Portul Constanța! Aplicația de rezervare a accesului șoferilor în port s-a blocat

    Violina Gorcinschi -

    La intrarea în Portul Constanța șoferii de tiruri stau și câte 24 de ore. Aplicația creată de Administrația Porturilor Maritime (APM) Constanța, prin care transportatorii își rezervă din timp accesul în port, s-a blocat la o zi după ce a fost lansată la începutul acestei săptămâni, luni-16 octombrie.

    Haos general la intrările în Portul Constanța din partea Sud Agigea și pe Autostrada A4. Aplicația prin care transportatorii de mărfuri de greutate mare (peste 12 tone) se puteau programa din timp ca să aibă acces în port a creat probleme pentru șoferii de tiruri. La numai o zi de la lansare, programul s-a blocat, iar șoferii au stat cu zecile de ore la coadă, a relatat Observator Antena 1, citat de Flux24.

    coada de tiruri pe autostrada
    Șoferii de tiruri, blocați la intrarea în Portul Constanța

    Cozi kilometrice la intrarea în Portul Constanța

    Cozile kilometrice care se întind de pe Autostrada A4 până la intrarea în Portul Constanța nu sunt o noutate. Șoferii care transportă cereale s-au obișnuit deja cu traficul intensiv. Pornind cu intenția bună de a le îmbunătăți situația, APM Constanța a luat decizia ca mijloacele de transport care cântăresc peste 12 tone să aibă acces în port doar în urma unei rezervări făcute în prealabil pe o aplicație. Din păcate, rezultatele sunt inversul a ceea ce s-a dorit.

    „Au vrut să facă ei ceva, dar nu au făcut nimic. Stau aici cam de opt ore, ceva de genul, şi nu prea ne mişcăm. Am început să facem programări și am primit mesaj că ar trebui să intru la ora 14:00, dar nu cred că ajung la ora 14:00 la poartă”, a mărturisit un șofer de tir, blocat în trafic.

    Un alt șofer a spus că este blocat la intrarea în port de 16 ore, fără să aibă vreo informație despre ceea ce se întâmplă.

    După ce au petrecut zeci de ore pe autostradă, în Portul Constanța transportatorii au dat de altă coadă.

    „Mai luăm altă coadă iar. Mai stăm 10 ore, 12 ore, 24 de ore, depinde cum vrea operatorul să descarce”, a spus un alt șofer.

    Până acum, 177 de companii care îşi desfășoară activitatea în Portul Constanţa s-au înregistrat în aplicaţie. Rezervările pot fi făcute pe pagina principală a site-ului Portului Constanţa.


    Te-ar mai putea interesa

    România vrea să înființeze o nouă companie feroviară care va transporta și cereale România a importat în 2023 peste 700.000 to de grâu din R. Moldova. Cerealele erau din Ucraina? EuroGrainExchange, 10-11 aprilie la București. România – Gazda Bursei Europene de Cereale Cât grâu și porumb din Ucraina au intrat în fiecare lună în țară – cifrele oficiale Bulgaria a respins simplificarea regimului de licențiere pentru floarea-soarelui adusă din Ucraina

    Ultimele știri

    Avansul la programele Tomata și Usturoiul – aprobate de Comisia Europeană Anunț făcut astăzi de APIA pentru crescătorii de bovine Subvenția APIA care a scăzut la jumătate față de anul trecut Surse APIA: Plata subvențiilor ANT de fapt nu a început! Legumele lui Ciprian Radu au avut hrană destulă datorită Kinactiv Root, de la Chemark