• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • June Communications a extins parteneriatul cu Tarfin pentru al doilea an de activitate în România

    Violina Gorcinschi -

    June Communications, agenția de marketing și comunicare care prestează servicii pentru companii din domenii diverse, de la agricultură, până la tehnologie, IT, financiar și retail, a anunțat astăzi, joi – 23 noiembrie, extinderea parteneriatului cu Tarfin, liderul regional din domeniul finanțărilor în agricultură de origine turcă. Astfel, agenția continuă dezvoltarea în domeniul agricol, unul dintre segmentele cheie ale activității companiei.

    Agenția June Communications a colaborat în ultimii ani cu companii specializate în domeniul agricol, de la agri-fintech-uri, la IMM-uri și companii corporate, precum Agra Asigurări, Agreena, Aon România, și este implicată în două proiecte europene finanțate prin programul Horizon Europe pentru următorii cinci ani, InBestSoil și BIOservicES. Astfel, compania și-a consolidat expertiza în domeniul agricol, oferind servicii de PR, Media Relations, Social Media, Email Marketing, campanii de employer branding și events management, iar recent și-a extins pachetul de servicii în zona de content SEO, prin articole de blog și articole de link building. În campaniile sale dedicate clienților din agribusiness, June Communications a redactat peste 70 de articole de blog și peste 900 de postări pe rețelele de socializare, obținând peste 2000 de apariții în presă pentru clienții în domeniu în ultimii 3 ani.

    June Communications continuă parteneriatul cu agri-fintech-ul Tarfin

    Domeniul agriculturii este de o importanță majoră pentru agenția June Communications care își propune să contribuie la dezvoltarea sectorului prin eficientizarea comunicării. Jucători importanți de pe piața din România, printre care și Tarfin, au beneficiat de serviciile de calitate oferite de June Communications.

    „Domeniul agricol este unul cheie pentru noi, iar dincolo de ponderea semnificativă în portofoliul de clienți, este unul cu care rezonăm din perspectiva valorilor comune ale sectorului cu cele ale organizației noastre. Ne propunem să contribuim la dezvoltarea acestei industrii, susținând companiile să prospere printr-o comunicare strategică, având motivația comună de a face din agricultură un segment economic valoros și sustenabil, pentru noi și generațiile viitoare. Apreciem colaborarea cu Tarfin, un client valoros care activează într-un segment de piață inovativ, îmbinând tehnologia financiară cu agricultura, și ne dorim să realizăm cât mai multe proiecte de impact împreună”, a declarat Iuliana Floricică, Co-CEO și fondator al agenției June Communications.

    Adina China-Birta, director general al Tarfin Romania
    Adina China Birta, director general al Tarfin Romania

    Tarfin, colaborate eficientă cu June Communications

    Tarfin este un agri-fintech regional ce furnizează soluții financiare jucătorilor din domeniul agricol, prin intermediul platformei sale digitale. În prezent, compania colaborează cu peste 200 de distribuitori locali, parteneriate încheiate la aproape doi ani de activitate pe piața din România, iar planurile acesteia vizează dezvoltarea rețelei în anii următori. Misiunea companiei este de a susține producția agricolă prin intermediul tehnologiei, iar prin parteneriatele încheiate cu distribuitorii specializați, micii fermieri sau producători pot achiziționa rapid inputurile necesare, cu posibilitatea de a plăti după recoltă.

    Tarfin se implică activ în societate, contribuind la dezvoltarea fermierilor și a domeniului agricol în România. Prin implicarea investitorilor strategici, precum bănci locale și parteneri precum Elevator Ventures – Raiffeisen Bank, Syngenta Group Ventures, Yara Growth Ventures, Quona Capital, BIC Angels, Collective Spark Fund și Wamda, compania acordă finanțare de peste 10 milioane de euro în sezonul agricol curent, urmărind să contribuie la dezvoltarea mediului rural prin democratizarea accesului la finanțare.

    „Ne angajăm să susținem cerințele financiare ale fermierilor români și să contribuim la poziționarea agriculturii în rândul industriilor performante din România. Parteneriatul cu o agenție cu expertiză în domeniul agricol a reprezentat un pas important în strategia noastră de poziționare pe piața locală, întrucât am reușit să împărtășim misiunea companiei către fermieri și jucători importanți în domeniu încă din primele luni de activitate. Echipa June Communications ne-a înțeles pe deplin activitatea, modelul de business și planurile, iar acțiunile implementate împreună au contribuit cu succes la îndeplinirea obiectivelor noastre”, a spus Adina China-Birta, director general al Tarfin România.

    Cele două companii colaborează din aprilie 2022, odată cu intrarea companiei Tarfin pe piața din România. Pe lângă serviciile de PR, Media Relations, Email Marketing și Social Media, pachetul de comunicare va include, începând de anul acesta, și Content SEO, prin articole educaționale de blog.

    June Communications, specializată în marketing, PR și comunicare

    June Communications este o agenție agilă în industria de PR și MarComm, cu sediul în București, România, având ca scop sprijinirea accesului companiilor progresiste la noi niveluri de creștere printr-o valorificare mai bună a activităților de marketing și comunicare.

    June Communications oferă o paletă largă de servicii din sfera PR-ului, marketingului și comunicării, de la planificare strategică până la implementare, fiind capabilă să sprijine livrarea planului de business al companiilor, dar și să înțeleagă nevoile business-urilor stabile furnizând soluții inovatoare, personalizate prin care să obțină rezultatele așteptate.

    Tarfin România, soluții pentru finanțarea fermierilor

    Tarfin este o companie înființată în 2017, în Turcia, de către Mehmet Memecan. Cu sprijinul acționarilor Syngenta,
    Yara Growth Ventures, Quona Capital, Collective Spark Fund, BIC Angels și Elevator Ventures – acționarii internaționali ai Raiffeisen Bank, start-up-ul agri fintech și-a extins operațiunile începând cu anul 2022 și pe piața din România. Tarfin își propune să faciliteze accesul fermierilor la finanțări, într-un mod rapid și convenabil, cu ajutorul tehnologiei și a unei largi rețele de distribuitori. Tarfin a fost premiat drept „Fintech-ul cu cea mai rapidă creștere a anului”, de către Digital Money and Fintech Awards 2021 și a obținut primul loc în Competiția Tehnologiei Financiare EFSE în anul 2016.


    Te-ar mai putea interesa

    Fermierii cu subvențiile în conturi înainte de Paște. Lista anunțată de APIA Ouăle maronii vor fi înlocuite în magazine de ouăle albe. Fenomenul, explicat de fermieri Micii fermieri – subvenție APIA de 98,80 euro/ha. Banii se virează acum în conturi

    Ultimele știri

    Tehnologia Chemark Rom la rapiță pune bazele unor producții mari în Teleorman, la ferma Nutrelo Trei boli periculoase depistate în cultura sa de grâu de fermierul Georgian Corniță Se construiește o nouă fabrică ce va prelua lapte de la fermierii români