Agrii România continuă ascensiunea. Cum arată investiția de 3,5 milioane de euro în două linii de ambalare la Timișoara
Adrian Radu -Agrii România, unul dintre liderii din sectorul agribusiness-ului, a inaugurat la Timișoara cea mai recentă investiție: două noi linii de ambalare a produselor de protecția plantelor.
Agrii România își consolidează poziția pe piața de agribusiness în rolul de partener de excelență în distribuția din țara noastră. Investiția în cele două linii automatizate de microambalate va duce la produse de calitate, la livrări mai rapide, la procese tehnologice fără erori. “Este un pas înainte pentru noi, în ceea ce privește angajamentul față de partenerii noștri, dar și angajamentul către piață, către fermieri. E o promisiune pe care ne-am făcut-o cu mulți ani în urmă, să continuăm să excelăm, să inovăm și să creștem în mod sustenabil”, a declarat Monalisa Ungureanu, CEO Agrii România.
Inaugurarea unei investiții strategice
Origin Enterprises PLC, grupul care deține Agrii în România, este la a doua investiție importantă în ultimul an și jumătate. După linia de fertilizanți din Polonia, au urmat cele două linii de la Timișoara. Valoarea totală a celor două investiții este de 8 milioane de euro, dintre care cea din România reprezintă 3.5 milioane. Timișoara are o tradiție de 33 de ani în zona de microambalare și ambalare produse de protecția plantelor.
“Aceste linii arată angajamentul Origin de a investi în agribusiness-ul din România și Polonia. Este o oportunitate extraordinară în România, ajutăm fermierii să fie mai productivi și să beneficieze cât mai mult de inputurile pe care le folosesc”, a explicat Alex Steel, Commercial director la Origin Enterprises.
Eficiență și grijă față de mediu
Liniile automatizate de la Timișoara vor aduce o creștere a eficienței în producție, a calității produselor ambalate, dar și economii și elemente de protecție a mediului. Agrii România estimează economisirea a 30.000 de litri de apă în fiecare an. În plus, timpii de livrare vor fi îmbunătățiți, iar stocurile vor fi mai bine gestionate. La eveniment au participat cei din managementul național Agrii România, responsabilii din Timișoara, dar și reprezentanți ai Origin Enterprises.
Angajamentul față de viitor
Planurile de viitor ale Agrii România sunt impresionante și au fost expuse, pe scurt, la Timișoara. “ Avem 2.500 de fitofarmacii și în momentul de față suntem distribuitorul numărul 1. Reușim să vizităm toată piața de B2B. Din 2023 am lansat un nou canal de vânzare către publicul larg, canalul de online, care a avut un real succes în primul an. Avem și cele 22 de fitofarmacii proprii, prin care suntem prezenți în piața de ferme mici”, a declarat Marcel Sîrghiac, National Sales Director Agrii România.
Astfel, cu o echipă dedicată și o viziune orientată spre viitor, cu investiții solide, Agrii România își propune să rămână un partener de încredere pentru fermierii locali, oferindu-le sprijinul necesar pentru a face față provocărilor unei industrii în continuă schimbare.