• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Carrefour construiește un portofoliu de pâini de specialitate împreună cu parteneri locali

    Violina Gorcinschi -

    Carrefour România își consolidează portofoliul de panificație și creează un segment solid dedicat pâinilor de specialitate și produselor de patiserie, prin parteneriate cu trei branduri locale de renume: PanFree, Natur`A și Petru. Cu un portofoliu extins de peste 160 de producători locali de panificație, retailerul le oferă consumatorilor o selecție diversificată de produse sănătoase, adaptate inclusiv consumatorilor cu diete speciale.

    Această inițiativă marchează un pas important în diversificarea ofertei retailerului și consolidarea ofertei, prin introducerea a peste 20 de tipuri de pâine și produse de patiserie de specialitate, în parteneriat cu producătorii locali. Astfel, gama retailerului este completată de produse dedicate persoanelor cu intoleranță la gluten, pâini artizanale cu ingrediente naturale, sau produse cu rețete consacrate de simigerie și apreciate de consumatori.

    „Prin aceste parteneriate dezvoltate în ultimele trei luni și aduse pe rafturile magazinelor, ne dorim să consolidăm strategia de promovare și susținere a producătorilor locali și să aducem pe mesele românilor produse de panificație de calitate, adaptate nevoilor lor alimentare. În prezent, colaborăm cu aproximativ 160 de producători locali pentru pâinea artizanală, selectați riguros în urma unor controale de calitate detaliate, pentru a ne asigura că le oferim consumatorilor produse sigure și sănătoase. Monitorizăm constant preferințele consumatorilor și diversificăm gama noastră de brutărie și patiserie, incluzând opțiuni autentice și gustoase”, a declarat Radu Gherman, Ultra Fresh Buying Director Carrefour România Carrefour România.

    Carrefour: Portofoliu de pâini pentru toate gusturile și dietele

    Carrefour oferă o selecție variată de pâine artizanală, produse fără gluten și patiserie, extinzând amprenta de producători locali și oferind clienților săi opțiuni de calitate superioară. Prin cele trei parteneriate, retailerul introduce pe piață produse atent selecționate, menite să răspundă la cerințele clienților care apreciază gustul produselor artizanale, cât și celor care urmează diete specifice.

    Brutăria Carrefour

    Partener de încredere pentru producătorii locali

    Carrefour colaborează cu aproximativ 150 de furnizori locali pentru produsele de brutărie, iar 50% din totalul produselor de patiserie și brutărie sunt sub marcă proprie Carrefour, o parte din ele fiind produse în laboratoarele proprii.

    Citește și: Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor în 2025: până la 1.500 de produse incluse în primul val

    În categoria pâinii, Carrefour oferă peste 1.200 de produse, acoperind segmente diverse precum bake-off, industrial și producție proprie, dar și un larg sortiment de produse locale, adaptat fiecărei regiuni în parte.

    Supermarketul Carrefour România

    Carrefour, oferte nenumărate pentru consumatorii români

    Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.

    Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.

    Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

    Citește și: O nouă cooperativă se alătură programului Grădina Noastră Carrefour

    Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.


    Te-ar mai putea interesa

    Fermierul Emil Turdean renunță la cultura de sfeclă de zahăr: ”Cu mine, discuțiile s-au închis” Gospodăria țărănească cu 10 vaci la muls. ”Cât eu trăiesc după ele, am obligația să le asigur o viață optimă” De la Angus la Carpatine. Fermierul Toma Zerestea și-a mărit ferma cu un efectiv de 75 de capre

    Ultimele știri

    Când și cum se stropesc pomii cu Estiuoil Subvenții APIA 2025. Toate fermele intră la control prin monitorizare – perioada verificărilor Alexandru Nicolae Preda, 1.000 ha: ”Am accesat fonduri europene pentru a implementa sistemul minim-till”