Carrefour construiește un portofoliu de pâini de specialitate împreună cu parteneri locali


Carrefour România își consolidează portofoliul de panificație și creează un segment solid dedicat pâinilor de specialitate și produselor de patiserie, prin parteneriate cu trei branduri locale de renume: PanFree, Natur`A și Petru. Cu un portofoliu extins de peste 160 de producători locali de panificație, retailerul le oferă consumatorilor o selecție diversificată de produse sănătoase, adaptate inclusiv consumatorilor cu diete speciale.
Această inițiativă marchează un pas important în diversificarea ofertei retailerului și consolidarea ofertei, prin introducerea a peste 20 de tipuri de pâine și produse de patiserie de specialitate, în parteneriat cu producătorii locali. Astfel, gama retailerului este completată de produse dedicate persoanelor cu intoleranță la gluten, pâini artizanale cu ingrediente naturale, sau produse cu rețete consacrate de simigerie și apreciate de consumatori.
„Prin aceste parteneriate dezvoltate în ultimele trei luni și aduse pe rafturile magazinelor, ne dorim să consolidăm strategia de promovare și susținere a producătorilor locali și să aducem pe mesele românilor produse de panificație de calitate, adaptate nevoilor lor alimentare. În prezent, colaborăm cu aproximativ 160 de producători locali pentru pâinea artizanală, selectați riguros în urma unor controale de calitate detaliate, pentru a ne asigura că le oferim consumatorilor produse sigure și sănătoase. Monitorizăm constant preferințele consumatorilor și diversificăm gama noastră de brutărie și patiserie, incluzând opțiuni autentice și gustoase”, a declarat Radu Gherman, Ultra Fresh Buying Director Carrefour România Carrefour România.
Carrefour: Portofoliu de pâini pentru toate gusturile și dietele
Carrefour oferă o selecție variată de pâine artizanală, produse fără gluten și patiserie, extinzând amprenta de producători locali și oferind clienților săi opțiuni de calitate superioară. Prin cele trei parteneriate, retailerul introduce pe piață produse atent selecționate, menite să răspundă la cerințele clienților care apreciază gustul produselor artizanale, cât și celor care urmează diete specifice.
- PanFree – pionier în panificația fără gluten din România, pune la dispoziție o gamă variată de produse delicioase, ideale pentru cei cu intoleranță la gluten sau pentru cei care caută alternative mai sănătoase. Disponibile în 58 de magazine Carrefour din orașe precum București, Cluj, Iași, Constanța, Brașov, Ploiești, Timișoara și multe altele, produsele includ pâinea Vitalia fără gluten, pâinea albă și integrală HIGH PROTEIN fără gluten și muffin-uri cu vanilie și cacao. În următoarele două luni, vor fi listate alte 7 noi produse din gama PanFree pe rafturile Carrefour.
- Natur`A – un nou brand pe piața locală, oferă 11 articole inovatoare, dintre care 9 listate în premieră la Carrefour și 2 produse cu rețete exclusive. Sortimentația respectă principiile unei alimentații echilibrate și sănătoase, conținând doar ingrediente naturale. Acestea pot fi achiziționate din toate hipermarketurile Carrefour începând cu 20 februarie, precum și o selecție de magazine tip supermarket. Gama Natur`A este disponibilă și pe Bringo, facilitând accesul la produse precum pâinea cu cartofi și maia, ciabatta cu măsline, pâinea integrală cu maia și pâinea rustică cu semințe.
- Petru – unul dintre cele mai apreciate branduri de simigerie si patiserie din România își aduce produsele delicioase inspirate din rețetele românești în gama națională a retailerului. Început ca o mică brutărie locală, Petru a crescut rapid, devenind un nume de referință în domeniul simigeriei. Cu o selecție variată de produse proaspăt coapte, realizate din ingrediente de cea mai bună calitate, brandul se remarcă prin gustul autentic și atenția la detalii. În prezent, Petru își extinde prezența în 17 magazine Carrefour de tip Hipermarket, Market și Express din orașe precum București, Iași, Brăila, Constanța, Ploiești și Galați, aducând clienților o experiență culinară plină de tradiție și gust.

Partener de încredere pentru producătorii locali
Carrefour colaborează cu aproximativ 150 de furnizori locali pentru produsele de brutărie, iar 50% din totalul produselor de patiserie și brutărie sunt sub marcă proprie Carrefour, o parte din ele fiind produse în laboratoarele proprii.
În categoria pâinii, Carrefour oferă peste 1.200 de produse, acoperind segmente diverse precum bake-off, industrial și producție proprie, dar și un larg sortiment de produse locale, adaptat fiecărei regiuni în parte.

Carrefour, oferte nenumărate pentru consumatorii români
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Citește și: O nouă cooperativă se alătură programului Grădina Noastră Carrefour
Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.