• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Etichete mincinoase filmate în supermarket de un client: 2,091 kg de cartofi în sacul de 2,5 kg, în punga de spanac de 500g, numai 0,141 kg

    Violina Gorcinschi -

    Etichete înșelătoare la Lidl. Recent, un român care a mers la cumpărături în magazinul Lidl a semnalat că gramajul indicat pe etichetele diferitor produse este înșelător – la cântar, diferența de greutate poate ajunge chiar la jumătate de kilogram. Indignat, clientul a postat pe rețelele de socializare un videoclip care arată că la cartofi, morcovi, ceapă etc, etichetele arată o greutate mai mare decât în realitate. Astfel, clienții plătesc mai mult pentru mai puțin.

    Un client de la retailerul Lidl a arătat cum sunt induși în eroare consumatorii de către magazin. Bărbatul a filmat totul pentru a le arăta urmăritorilor care este situație, conținut care ar putea ajunge și în atenția Protecției Consumatorilor. Lidl nu a răspuns, însă, la atenționarea românilor, a relatat bugetul.ro.

    Etichete înșelătoare la Lidl. Legume mai ușoare la cântar

    În imaginile care deja au devenit virale, clientul Lidl a cântărit diferite produse pentru care eticheta indică un gramaj, însă, în realitate, acestea sunt mult mai ușoare – diferența ajunge chiar la aproape jumătate de kilogram.

    Exemple relevante, în acest sens, sunt:

    – cartofi 2,5 kg de 2,091 kg;
    – morcovi de 2 kg la 1,658 kg;
    – ceapă de 1 kg la 0,611 kg;
    – spanac 500 de g la 0,141 kg.

    La scurtă vreme după ce clipul a fost postat, a devenit viral și a strâns o mulțime de reacții, dar nu și pe cea a reprezentanților Lidl.

    Citește și: Etichetarea fructelor și legumelor cu marcaj laser, o soluție pentru noile cerințe UE

    Acuzații grave la adresa Lidl (foto: bursa.ro)

    Prețuri la raft înșelătoare la Lidl

    Acesta nu este singurul caz în care Lidl a ieșit în evidență în mod negativ. Recent, un creator de conținut denumit pe internet „Hai la Drum” a arătat de ce fiecare client ar trebui să fie atent la bonul fiscal. Întreaga poveste a pornit de la o de pungă de bomboane care avea un preț la raft și altul la casă. Chiar dacă diferența nu era mare, a dorit să-și ia banii înapoi.

    Bărbatul a fost la magazinul de pe Bulevardul Iuliu Maniu din București și a luat bomboanele la 6,99 lei, conform bonului. Pe de altă parte, la raft scria clar 6,53. Diferența nu este mare, dar nu a fost vorba doar de bani, ci de gest. Enervat de situație, a filmat totul și a spus povestea pe Facebook.

    Hotărât să-și facă dreptate, bărbatul s-a dus direct la casele de marcat și a explicat întreaga situație.

    Citește și: Lidl vinde mere din Noua Zeelandă cu 17 lei/kg în timp ce merele românești zac în depozite cu 2-3 lei/kg

    „Domnișoara de la casă, înainte să-mi restituie suma, diferența, mi-a spus să-i aduc o pungă din acesta de bomboane”, a explicat clientul.

    Explicația: „S-a delistat produsul. Seamănă, dar nu e chiar același”, a spus casiera.

    „Așadar, oameni buni, verificați-vă bonul de la casă pentru că apar diferențe. Nu este pentru prima dată când mi se întâmplă și de ce să fim înșelați. Nu este vorba de sumă, nu este mare, dar de ce să fim luați de proști?”, a adăugat clientul Lidl.


    Te-ar mai putea interesa

    Ghid ANAF pentru fermierii care au teren în arendă. Termene, declarații obligatorii Calendar controale APIA. Fermierii care vor fi verificați de inspectorii agenției de plăți APIA – anunț urgent pentru subvențiile pe suprafață și cap de animal

    Ultimele știri

    Rățișoara porumbului face ravagii în Bulgaria. Fermierii au fost nevoiți să reînfințeze suprafețe mari Florin Barbu, MADR: Sunt convins că programe ca Tomata vor continua chiar dacă nu voi mai fi ministru Ministrul Agriculturii, Florin Barbu, a inaugurat la Craiova târgul care îi aduce pe micii fermieri în supermarket