• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Tânărul fermier Marius Coadă a creat o aplicație prin care ajută și alți mici producători să își vândă produsele

    Angelica Lefter -

    Noua metodă de vânzare a produselor din ferme, inventată de un tânăr antreprenor în agricultură este aplicația care aduce laolaltă produsele unor fermieri autohtoni, pentru cumpărătorii din câteva orașe mari. Lactate, legume, mezeluri și preparate la borcan din bucătăria românească, toate pot fi acum comandate prin intermediul noii aplicații ”Ferma de la coadă”, disponibilă pentru dispozitivele Android și iOS. Prin intermediul aplicației pot fi comandate produse din ferme românești, în mai multe orașe din țară.

    Produsele mai multor fermieri se regăsesc, de câteva luni, pe o aplicație ce poate fi descărcată de oricine dorește să consume sănătos și românește. Aplicația ”Ferma de la Coadă” este o creație a antreprenorului și fermierului Marius Coadă, din localitatea Movila Miresii, județul Brăila.

    Citiți și: Nuntă la fermă. Un tânăr a renunțat la creșterea animalelor și a transformat ferma într-o locație de evenimente

    Aplicația Ferma de la Coadă, disponibilă pentru dispozitivele Android și iOS

    Ferma de la Coadă este, de fapt, o fostă fermă de legume care în prezent s-a transformat și reunește mai multe specii de animale și are în mod deosebit scop didactic. Administratorul exploatației, Marius Coadă, este pasionat de marketing, de aceea a hotărât ca produsele românești să beneficieze de o mai mare deschidere către consumatori, după cum a declarat tânărul pentru Agrointeligența – AGROINTEL.RO.

    ”Ideea aplecat de la constatarea personală a cât de greu îi este unui fermier sau unui producător local să aibă o piață de desfacere, să vândă la niște prețuri corecte, apoi am mai sesizat partea de investiții deoarece foarte greu un producător local al putea să-și achiziționeze o mașină frig. Apoi, al treilea lucru, este că e foarte greu să dezvolte o aplicație și să fie pe placul orășenilor. Noi le-am îmbinat pe toate, cu nevoia celor de la opraș de a gusta produse autentice, și am creta această aplicație, prin care noi preluăm de la producătorii locali, centralizăm comenzile și apoi cu mașina frig se duc direct către clientul final. Aplicația se cheamă tot ”Ferma de la coadă” și utilizatorii au două metode de a face comenzi, ori intră pe site și acolo au butonul de comenzi sau dacă instalează aplicația pe telefon. Noi acum lucrăm pe proximitate și suntem dinsponibili deocamdată în București, Constanța, Galați, Brăila”, a menționat administratorul de fermă Marius Coadă.

    Citiți și: Cătălin Rugan a început producția de brânză topită. Deliciul sănătos are doar trei ingrediente

    Cu o investiție minimă de 100.000 de euro, Marius Coadă a considerat că produsle fermierilor români merită să ajungă cât mai rapid pe mesele consumatorilor.

    ”Am avut o colaborare cu un IT-ist, cu ideile mele și tehnica lui de programare am reușit să facem aplicația. Elementul cheie este marketingul, eu fiind pasionat de marketing, am reușit să o poziționăm bine și oamenii să înțeleagă ce vrem să transmitem și ce facem. Proiectul pentru dezvoltarea aplicației a început în ianuarie, în martie am început testele, lucrăm cu ea din luna iunie la final, când am început să o marchetăm. Cifrele sunt foarte bune, adică am reușit să aducem încasări undeva la 100.000 de lei. În dezvoltarea acesteia am investit să spunem, în jur de 100.000 de euro”, a spus pentru Agrointeligența – AGROINTEL.RO, fermierul Marius Coadă.

    Comanda minimă prin aplicația Ferma de la Coadă este de 150 de lei

    Produsele care pot fi comandate de pe aplicație sunt de mai multe tipuri, de la lactate, ouă, legume până la mezeluri și pui de casă. Ele variază în funcție de sezon, însă sunt distribuite direct către consumatori de către o echipă mică, dar închegată.

    ”Am început de la varianta de lactate, avem și legume, vrem să diversificăm să fie un fel de Glovo rural, oamenii să nu mai piardă timpul pentru cumpărături, să știe că o dată pe săptămână le ajung produsele de la țară acasă. Curierii sunt colaboratorii noștri interni. Acum facem niște teste cu o companie de curierat frig și săptămâna aceasta o să trimitem primele comenzi, să vedem dacă totul este în regulă, să externalizpm acest serviciu pentru ca alimentele să stea pe tot parcursul la o temperatură controlată. Momentan avem doar 4 oameni, cu mine. Eu mă ocup de marketing, avem o colegă care centralizează comenzile, un șofer care are încărcate toate zilele săptămânii cu drumuri pentru comenzi și o colegă pe partea de financiar. Noi lucrăm cu aproximativ șase ferme momentan și o fabrică de lactate și preparate”, a explicat Marius Coadă.

    Antreprenorul a mai punctat că o comandă minimă este de 150 de lei, la care se aplică 15 lei transport, iar la peste 250 de lei comanda, transportul este gratuit.


    Te-ar mai putea interesa

    S-a aprobat! Fermierii care încasează în acest an despăgubiri de 3.000 euro/hectar! Liliana Piron explică cum se va aplica degresivitatea la subvențiile APIA: ”Tot ce depășește 100.000 de euro se va opri la 61.250 de euro” Grant de 30.000 euro/proiect pentru tinerii care pornesc o afacere nouă. Cererile, din 15 septembrie

    Ultimele știri

    Tânărul fermier Marius Coadă a creat o aplicație prin care ajută și alți mici producători să își vândă produsele Cele trei măsuri foarte importante anunțate de ministrul Barbu pentru fermierii români An fără derogare pentru subvenția APIA de 128 euro/ha. Fermierii riscă sancțiuni uriașe