• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Banca de Alimente, ediția de sărbători. Carrefour România și Crucea Roșie colectează alimente pentru peste 2.300 de familii vulnerabile

    Angelica Lefter -

    Carrefour România și Crucea Roșie Română continuă proiectul Banca de Alimente inițiat în 2009 și devenit, în cei 16 ani, un punct de sprijin constant pentru persoanele vulnerabile. De la lansare și până în prezent, proiectul a sprijinit peste 178.000 de beneficiari, prin aproape 400 de tone de alimente donate și peste 60.000 de familii ajutate la nivel național. Cu ocazia sărbătorilor, cele două companii au un nou obiectiv: colectarea a peste 28 de tone de alimente, pentru aproximativ 2.350 de familii vulnerabile din toată țara.

    Donațiile se pot face în hipermarketurile și supermarketurile Carrefour din toată țara, în spațiile special amenajate în zona caselor de marcat, în cadrul programului Banca de Alimente. Alimentele greu perisabile sunt preluate de voluntarii Crucii Roșii Române și distribuite familiilor vulnerabile, în fiecare dintre cele 47 de filiale ale Crucii Roșii Române. Fiecare pachet alimentar înseamnă o pungă de aproximativ 12 kg de produse alimentare greu perisabile, care asigură un necesar de bază și reprezintă un ajutor real pentru ca aceste familii să treacă mai ușor prin iarnă.

    Citiți și: Carrefour România a lansat prima cooperativă bio parte din programul Grădina Noastră

    Carrefour România și Crucea Roșie Română sprijină peste 178.000 de beneficiari prin programul Banca de Alimente

    Carrefour România și Crucea Roșie continuă programul Banca de Alimente

    Astfel, la următoarea sesiune de cumpărături, alege alimente greu perisabile și poți contribui cu o bucurie pentru tine și una pentru o familie în nevoie. De asemenea, românii pot contribui și digital, prin donarea punctelor acumulate în urma cumpărăturilor prin platforma de loialitate Act For Good, disponibilă în aplicația mobilă Carrefour, din secțiunea Fapte Bune. Carrefour România va transforma punctele donate în produse, pentru sprijinirea familiilor vulnerabile.

    ”Parteneriatul cu Crucea Roșie și programul Banca de Alimente sunt responsabilități asumate pe termen lung. De 16 ani, Carrefour investește constant în siguranța alimentară a comunităților vulnerabile, iar continuitatea acestui sprijin este deosebit de importantă. Ne dorim ca fiecare vizită la cumpărături să fie și o ocazie de a face bine, iar prin acest program putem pune hrană pe mesele a mii de oameni care au nevoie. Îi invităm pe toți cei care trec pragul magazinelor Carrefour să adauge în coșul lor un produs în plus pentru aceste familii și să facă parte din acest demers”, a declarat Alina Gamauf, membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.

    Produse greu perisabile, pentru Banca de Alimente

    În această perioadă, Banca de Alimente intensifică colectarea de produse pentru a sprijini încă aproximativ 2.350 de familii vulnerabile din toată țara

    Cei interesați să doneze pot opta pentru produse greu perisabile, precum:

    ”Prin această inițiativă reușim să oferim sprijin concret persoanelor și familiilor vulnerabile din întreaga țară. Mulțumim Carrefour și tuturor celor care aleg să doneze alimente și să fie alături de noi. Fiecare pachet reprezintă nu doar hrană, ci și grijă, solidaritate și speranță pentru cei care se confruntă cu lipsuri majore”, a declarat Camelia Șucu, președintele Crucii Roșii Române.

    Citiți și: Carrefour Băneasa propune o experiență superioară de cumpărături pentru formatul de hipermarket

    Alimentele greu perisabile sunt preluate de voluntarii Crucii Roșii Române

    Cât de simplu este să faci bine în magazinele Carrefour

    Clienții își fac cumpărăturile obișnuite în magazinele Carrefour din toată țara și pot adăuga în coș, pe lângă produsele proprii, unul sau mai multe alimente greu perisabile destinate donației. La ieșirea din magazin, aceste produse sunt depuse în cutia special amenajată pentru colectare.

    Ulterior, Crucea Roșie Română preia, sortează și ambalează alimentele în pachete de aproximativ 12 kg, care sunt distribuite către aproximativ 50 de familii din fiecare filială la nivel național. Beneficiarii sunt persoanele fără venituri sau cu venituri scăzute. Printre acestea se numără persoane vârstnice, familii cu mai mult de 2 copii, familii monoparentale, persoane cu dizabilități și persoane care suferă de boli cronice.

    Început în 2009, parteneriatul exclusiv dintre Carrefour și Crucea Roșie Română a devenit, în 16 ani, un sprijin constant pentru comunități: aproape 400 tone de alimente donate, peste 1,6 milioane de lei oferiți și mai mult de 60.000 de familii sprijinite, ajunând la un total de peste 178.000 de beneficiari – un ajutor concret pentru oameni aflați în dificultate.

    Crucea Roșie Română – asistență pentru persoanele vulnerabile în situații de dezastre şi de criză

    Societatea Națională de Cruce Roşie din România este o organizaţie umanitară, auxiliară statului român, care are misiunea de a asista persoanele vulnerabile în situații de dezastre şi de criză.

    Prin programele şi activităţile sale în beneficiul societăţii, Crucea Roşie Română contribuie la prevenirea şi alinarea suferinţei sub toate formele, protejează sănătatea şi viaţa, promovează respectul fată de demnitatea umană, fără nicio discriminare bazată pe naționalitate, rasă, sex, religie, vârstă, apartenență socială sau politică.

    Carrefour – primul retailer omnichannel din România

    Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Primul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo, Wolt, Bolt Food și Trendyol sau pe baza comenzii pe www.carrefour.ro.

    Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024, 2025).

    Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

    Unul dintre cei mai mari angajatori din România, companiile aparținând Grupului Carrefour în România fac parte din categoria celor ce contribuie semnificativ prin impozitele și taxele datorate către stat. Astfel, în 2024, Carrefour a plătit la bugetul de stat prin toate companiile prin care este prezent pe piața locală (Carrefour Romania S.A., România Hypermarche S.A., Supeco Investment SRL și Columbus Active SRL) impozite și taxe de aproape un 1 Miliard de lei, în creștere cu peste 20% față de 2023.

    Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.


    Te-ar mai putea interesa

    Impozit pe solarii 2026. Gabi Corodeanu: Este imposibil de aplicat la persoanele fizice, dar se pot impozita cei cu II, PFA sau SRL Laptele la 5 lei care i-a înfuriat pe fermieri. Cine îl produce Școală de șoferi gratuită pentru tinerii care vor să își ia permisul. Cererile, până pe 27 ianuarie

    Ultimele știri

    ”Bătaie” la ADS pe terenurile pentru tineri fermieri. Constract cu arendă de 2.540 de kilograme de grâu pe an Banca de Alimente, ediția de sărbători. Carrefour România și Crucea Roșie colectează alimente pentru peste 2.300 de familii vulnerabile ANF, avertisment privind starea culturilor în câmp: Aplicarea tratamentelor „preventiv” sau „din reflex” – bani cheltuiți inutil!