• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Carrefour a lansat „Story Year in Review 2025” în Act for Good, un review anual de cumpărături al fiecărui utilizator

    Violina Gorcinschi-Jitaru -

    Premieră în retailul românesc: Carrefour lansează „Story Year in Review 2025” în Act for Good, un review anual de cumpărături al fiecărui utilizator. Membrii programului de loialitate Act for Good, din aplicația mobilă Carrefour, se pot bucura de o nouă funcționalitate. „Story Year in Review 2025” prezintă o radiografie interactivă a comportamentului de cumpărare din 2025 sub formă de review anual. Pentru prima dată în retailul din România, utilizatorii își pot vedea frecvența cumpărăturilor, ziua preferată de shopping, magazinul vizitat cel mai des, produsele favorite și evoluția obiceiurilor de consum și pot distribui vizualurile personalizate pe rețelele de social media sub formă de Poveste.

    „Story Year in Review 2025” oferă clienților un instrument simplu și eficient prin care își pot înțelege propriul consum într-un mod extrem de simplu, deștept și instagramabil, de ce nu? Sunt informații pe care le descoperă despre ei înșiși atunci când fac cumpărăturile la noi, un profil atât util, cât și simpatic. Pentru noi, aceste date ne ajută să înțelegem și mai bine nevoile clienților noștri și să găsim metode prin care putem îmbunătăți experiența de cumpărături. Act for Good a fost de la lansare un instrument inovativ și continuăm să aducem noi servicii și beneficii în hubul nostru digital. Suntem primii care oferim acest beneficiu în retailul din România și ne bucurăm că astfel, fiecare client își poate vedea povestea lui de consum”, declară Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce și membru în Comitetul Executiv Carrefour România.

    Cum au cumpărat românii în 2025

    În medie, un client activ Act for Good a realizat aproximativ 4 vizite pe lună, în formatele de magazine fizice și online din universul Carrefour. De departe, românii preferă cumpărăturile în weekend, astfel că sâmbăta este ziua preferată de cumpărături, urmată apoi de duminică și vineri.

    Când vine vorba despre momentul zilei, preferate sunt cumpărăturile seara. În ceea ce privește produsele, bananele au fost produsul-vedetă în 2025, cu o medie de 6 kg per utilizator. La nivel de categorii, apa plată rămâne lider, cu achiziții ce însumează aproximativ 60 de milioane de litri, urmată de legume. De asemenea, 1 din 8 produse din coșul de cumpărături în 2025 a fost de origine românească, o dovadă clară a orientării consumatorilor către produse locale.

    Act for Good: recompense și reciclare

    Platforma de loializare Act for Good presupune un univers integrat, în care utilizatorii au acces la reduceri dedicate, oferte, vouchere, experiențe și posibilitatea de a face fapte bune, iar fiecare sesiune de cumpărături se transformă în puncte Act for Good, ce pot fi utilizate pentru extra beneficii. În 2025, au fost acumulate peste 193 milioane de puncte și convertite în peste 117 milioane de recompense.

    Citește și: Banca de Alimente, ediția de sărbători. Carrefour România și Crucea Roșie colectează alimente pentru peste 2.300 de familii vulnerabile

    Pentru vizite în magazin cât mai eficiente, utilizatorii s-au îndreptat și către utilizarea funcționalității Self Scan, care permite scanarea produselor în timpul cumpărăturilor. În 2025, peste 28 de milioane de produse au fost scanate astfel, reducând timpul petrecut la casele de marcat.

    Povestea ta de consum

    Tot ce trebuie să faci pentru a descoperi profilul tău de consum este să deschizi aplicația Carrefour și să accesezi secțiunea Story Year in Review 2025. Astfel, poți afla dacă te numeri printre clienții care vizitează cel mai des magazinele Carrefour, care sunt ziua și momentul zilei preferate pentru cumpărături, care îți sunt magazinele favorite, precum și numărul de vouchere și sticle returnate prin SGR, proporția produselor locale din coș, categoriile și produsele preferate. De asemenea, poți avea o imagine clară asupra numărului de puncte acumulate, cupoane folosite, recompense, comenzi plasate online, sau produse scanate prin funcția Self Scan.

    Dintre rezultate nu lipsesc nici cantitatea de hrană pentru animale, pentru iubitorii de animăluțe, cantitatea de scutece cumpărate de părinți, lichidul de parbriz pentru fanii auto, sau cantitatea de cârnați, pentru gurmanzi.

    Citește și: Ce mănâncă românii toamna. Carrefour și NielsenIQ au prezentat tendințele consumului de sezon

    Iată un exemplu de consumator Act for Good din Top 5%: 14,68 kg hrană pentru pisici, 15 cupoane și 105 recompense activate, 1 din 6 produse din coș românești, aflându-se inclusiv în top 10% clienți care cumpără fructe de sezon. De asemenea, acesta s-a aflat în top 10% clienți care cumpără fructe uscate și băuturi proaspete.

    Carrefour, univers de posibilități pentru consumatorii români

    Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Primul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo, Wolt, Bolt Food și Trendyol sau pe baza comenzii pe www.carrefour.ro.

    Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024, 2025).

    Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate. Unul dintre cei mai mari angajatori din România, companiile aparținând Grupului Carrefour în România fac parte din categoria celor ce contribuie semnificativ prin impozitele și taxele datorate către stat.

    Astfel, în 2024, Carrefour a plătit la bugetul de stat prin toate companiile prin care este prezent pe piața locală (Carrefour Romania S.A., România Hypermarche S.A., Supeco Investment SRL și Columbus Active SRL) impozite și taxe de aproape un 1 Miliard de lei, în creștere cu peste 20% față de 2023.


    Te-ar mai putea interesa

    Asociația Moldoovis, pune piciorul în prag în scandalul berbecilor ”expediați” în R. Moldova: Proprietarul – singurul responsabil pentru starea precară a animalelor Ioan Jula, unul dintre pomicultorii care a suferit pierderi uriașe în acest an: ”Când lucrezi și pierzi, apoi baiul e mare” Gabi Corodeanu: Vom recolta porumbul de Crăciun și Anul Nou. Prețul în zonă este de 65 de bani pe kilogram

    Ultimele știri

    O fabrică de lactate își închide porțile după peste 100 de ani – nu mai face față prețurilor Bursa cerealelor, la zi. Prețul pe tona de porumb, grâu, orz sau floarea-soarelui în portul Constanța APIA – noi plăți în sectorul creșterii animalelor. Sumele care intră în conturi