• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • agrointel.ro
  • Ştiri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Agribusiness
  • Anunțuri
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Agricover își consolidează poziția de lider în agribusiness-ul românesc. Grupul raportează rezultate pozitive pentru primul semestru al anului 2016

    agrointeligenta.ro -

    Grupul Agricover, unul dintre principalii jucători din domeniu, cu o activitate de peste 15 ani în agribusiness-ul românesc, raportează pentru primul semestru al anului 2016 un profit net de 1,68 milioane lei pentru operațiunile de agribusiness. Acest rezultat reprezintă o îmbunătățire cu peste 13 milioane lei a performanței primelor 6 luni, încheiate anul trecut cu un profit net negativ de 11,4 milioane lei.

    Rezultate semestriale consolidate

    Milioane Ron

    Realizat

    Iunie 2016

    Realizat

    Iunie 2015

    Cifra de afaceri netă 403,70 400,63
    Profit net 1,68 (11,44)

    Liniile de business mature – informații financiare la 30 iunie 2016:

    Distribuția de inputuri, comerțul cu cereale, serviciile de însilozare și valorificarea de lapte au adus la sfârșitul primului semestru al anului 2016 un profit net de 3.64 milioane lei, față de pierderea de 10.70 milioane lei înregistrată la finalul primelor 6 luni ale anului trecut.

    După o perioadă de creștere semnificativă a business-ului în volum, produse și număr de clienți, trecem acum printr-o etapă de simplificare a proceselor și operațiunilor, având ca scop consolidarea și eficientizarea afacerii”, a declarat Daniel Florescu, Director General Agribusiness.

    Rezultate semestriale – Liniile de business mature

    Milioane Ron

    Realizat

    Iunie 2016

    Realizat

    Iunie 2015

    Cifra de afaceri netă 325,48 350,41
    Profit net 3,64 (10,70)

    Cunoașterea și înțelegerea domeniului agribusiness au reprezentat principalele atuuri în găsirea soluțiilor adaptate nevoilor fermierului și specificului acestei perioade, iar echipa Agricover a fost mereu aproape de aceștia, capabilă să răspundă și să ofere soluții.

    Într-un mediu instabil, așa cum a fost agribusiness-ul local în ultimele 6 luni, Agricover a fost un factor de echilibru, iar încrederea acordată de parteneri – fermieri, instituții financiare, companii de asigurări, furnizori de inputuri, traderi, a fost importantă pentru obținerea rezultatelor mai sus menționate” a adăugat Daniel Florescu, Director General Agribusiness.

    Liniile de business tinere – informații financiare la 30 iunie 2016:

    Liniile de business tinere ale Grupului reunesc activitățile de procesare a cărnii de porc și valorificare de legume-fructe.

    Rezultate semestriale – Liniile de business tinere

    Milioane Ron

    Realizat

    Iunie 2016

    Cifra de afaceri netă 78,22
    Profit ne (1,96)

    Activitatea de procesare a cărnii de porc, începută în iulie 2015, este cea mai tânără linie de business a Grupului. Rezultatele financiare din primul semestru al anului 2016 sunt conform estimărilor companiei, în ciuda fluctuației de 80% a prețului materiei prime, respectiv a porcului viu. Eforturile Agricover au vizat selecția fermelor partenere românești, diversificarea portofoliului de produse, dezvoltarea pieței de desfacere prin listarea produselor în marile rețele de retail și parteneriatul cu industria procesatoare.

    În primul semestru al anului 2016 abatorul a procesat 102.000 capete de porci, reprezentând 80% din capacitatea unui schimb. Pentru a doua parte a anului, compania își propune să opereze la întreaga capacitate de procesare a unui schimb și să îmbunătățească procesele de producție și logistică astfel încât abatorul să devină cea mai eficientă unitate de acest tip din România. În același timp, Agricover vrea să asigure piață de desfacere constantă pentru fermierii parteneri și trasabilitatea produselor procesate de la ferma de proveniență până la raft.

    Linia de business de valorificare legume-fructe a urmărit consolidarea unor parteneriate solide cu fermierii români și optimizarea fluxului logistic pentru a susține livrarea constantă de produse către marile rețele de retail.

    Despre Agricover

    Grupul Agricover reunește Divizia Agri-Business si Divizia Agri-Finance. Cu un model de business puternic integrat, Agricover este o verigă cheie ce susține eficiența întregului lanț valoric din agribusiness, oferind soluții specializate pentru dezvoltarea afacerilor fermierilor din România.

    Divizia Agri-Business reunește liniile de business mature – distribuția de inputuri (semințe, pesticide, îngrășăminte, motorină), comerțul cu cereale, serviciile de însilozare, valorificarea de lapte, și business-urile noi ale Grupului – distribuția de legume-fructe proaspete și activitatea de procesare a cărnii de porc. Divizia Agri-Finance cuprinde activitatea de finanțare și serviciile de asigurare specializate pentru agricultură.

    Grupul Agricover are peste 850 angajați și un număr de peste 4.500 clienți fermieri la nivel național.

    Pe Instagram-ul Agrointeligența găsiți imaginile momentului din agricultură!

    CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Agrointeligența pentru Android sau iPhone!

    Te-ar mai putea interesa

    APA Brăila, propunere pentru MADR: Linii de credit de minim 500 euro pe hectarul calamitat! Platforma de loturi demonstrative organizată de compania FMC împreună cu grupul de ferme Almos, în localitatea Dulcești, județul Neamț – începe al treilea an consecutiv Ambasadorul Elveției în România, în vizită la șantierul fabricii de etanol celulozic Clariant din Podari, județul Dolj

    Ultimele știri

    Curiosul caz al vacilor din România care au fătări cu 3 sau chiar 4 viței! Ministrul Oros, discuții cu fermierii: Automate de lapte pentru fermele cu până la 20 de vaci! Subvenții APIA 2020: Fermierii care au dreptul să încaseze plata pe hectar!

    Căutare în articole