• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • CUNOSCUT PRODUCĂTOR ROMÂN DE MEZELURI – cumpărat de MEXICANI!

    agrointeligenta.ro -

    Tranzacție istorică pe piața industriei alimentare din România. Unul dintre cele mai cunoscute branduri de produse autohtone a fost vândut către un important jucător de pe piața internațională.

    Caroli Foods Group, lider de piață în România în industria produselor din carne ambalate, este acum o componentă a Sigma Alimentos („Sigma”), după ce compania mexicană a cumpărat 51% din acțiunile Caroli, adăugându-le la pachetul de 49% pe care îl deținea deja prin Campofrio Food Group.

    Această tranzacție definește cea mai importantă etapă din cei 23 de ani de dezvoltare continuă a companiei Caroli. Înființată la București în 1994, aceasta s-a extins pe numeroase segmente de piață, construindu-și un portofoliu cuprinzător de mărci de succes precum Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo. Grupul Caroli a evoluat de la o companie de familie la unul dintre cei mai mari angajatori ai industriei, cu peste 1.200 de angajați, o fabrică în Pitești și o rețea puternică de distribuție și vânzări nete de peste 100 milioane de euro în 2016 și un venit net de 88 milioane de euro.

    De-a lungul anilor, Caroli Foods și-a consolidat poziția de lider în România pe segmentul său, atingând o cotă de piață valorica de 17% (conform raportului Nielsen pe ianuarie-iulie 2017). Tranzacția curentă nu implică schimbări majore în ceea ce privește managementul, Khaled El Solh rămânând în continuare CEO al Caroli Foods Group, alături de echipa sa de conducere.

    Considerăm că această achiziție reprezintă o dovadă suplimentară a valorii și o confirmare a rezultatelor grupului Caroli Foods și ale brandurilor noastre pe care le-am construit împreună cu partenerii noștri de mai bine de un sfert de secol”, declară El Solh. „Acesta este, de asemenea, un pas important în dezvoltarea Caroli Foods; experiența Sigma în ceea ce privește operațiunile globale și gama extinsă de produse constituie atuuri concrete în demersurile noastre de a ne dezvolta brandurile păstrând, în același timp, valorile fundamentale care fac Caroli Foods Group extraordinar”, a adăugat el.

    Talal El Solh, unul dintre acționarii principali ai Caroli Foods și Supervisory Board Chairman, a adăugat: „Cu ajutorul know-how-ul grupului Sigma în ceea ce privește categoriile de produse și extinderea în alte zone geografice, am identificat, împreună, oportunități de creștere a business-ului Caroli în categorii și piețe noi”.

    Asocierea din 2010 dintre Caroli Foods Group și Campofrio a fost momentul în care compania românească a beneficiat de sprijinul și expertiza internațională a Grupului Campofrio, în schimbul a 49% din acțiunile sale. În 2014, prin expansiunea companiei Sigma în Europa și achiziționarea companiei Campofrio, Sigma a devenit, de asemenea, un acționar minoritar în compania românească.

    Sigma este unul dintre principalii jucători la nivel mondial în industria alimentară refrigerată, cu 69 de unități de producție în 18 țări, peste 44.000 de angajați și venituri de 5,7 miliarde USD. Portofoliul său de produse raspunde nevoilor consumatorior din categorii variate cum sunt: produse din carne semi-preparată, brânzeturi, iaurturi și alte alimente refrigerate și congelate.

    Cu privire la această tranzacție, Mario Páez, CEO al Sigma, a declarat: „Această achiziție ne permite să ne ducem mai departe strategia de dezvoltare în regiunea extrem de atractivă a Europei de Est”.

    Între timp, Ricardo Doehner, CEO Sigma Europe / Campofrio, a adăugat: „Suntem hotărâți să ducem mai departe valorile și expertiza Sigma și Caroli pentru a continua să oferim produse cu valoare adaugata consumatorilor români”.

    Compania Campofrio Food Group (acum complet deținută de Sigma) deține 25 de fabrici pe tot continentul, cu aproape 7,000 de angajați, iar cota europeană a veniturilor sale este de peste 1,9 miliarde de Euro.

    Despre Caroli Group

    Caroli este cea mai populară marcă din portofoliul Caroli Foods Group (CFG), liderul pieței de mezeluri din România și unul dintre cei mai de succes procesatori de carne din Europa de Sud-Est. Datorită calității produselor și a gustului inconfundabil, Caroli este alegerea preferată a consumatorilor din România, pentru mesele în familie, la serviciu sau între prieteni, oferind peste 70 de sortimente bogate în carne.

    Caroli Foods Group este lider pe piața din România, atât în valoare, cât și în volum. Compania a luat naștere în România în 1994 și, în cele peste două decenii de activitate, a oferit produse de calitate pentru toate tipurile de consumatori.

    În prezent, portofoliul comun al Caroli Foods Group include 5 mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, cu peste 200 de produse pentru toate gusturile.

    Despre Sigma

    Sigma este o companie multinațională, lider în industria alimentară refrigerată, specializată pe producția, comercializarea și distribuția de produse alimentare de calitate, inclusiv carne preparată și conservată, brânză, iaurt și alte alimente refrigerate și congelate. Sigma are un portofoliu diversificat de mărci de top, 69 de fabrici și operează în 18 țări din cele patru regiuni cheie: Mexic, Europa, Statele Unite și America Latină.


    Te-ar mai putea interesa

    Lege nouă: Obligație pentru toți conducătorii de tractoare A apărut în supermarketuri carnea de miel adusă din Australia Andrei și Oana Nicola s-au întors din Anglia pentru a-și face fermă de Angus la Porumbacu de Jos

    Ultimele știri

    John Enoiu, Naturevo – La ce să fie atenți fermierii după valul de ploi și temperaturi scăzute Adrian Pintea, MADR, anunț despre plata subvențiilor APIA Fermierul Gheorghe Holom: Semănăm porumbul a doua oară. Prima dată ni l-au distrus mistreții