Laptele la bidon – investiția de 500.000 de euro care a făcut ca vânzările Albalact să crească cu 14% în mai puțin de un an

Atunci când Albalact a anunțat că va comercializa laptele și la bidoane de 1,8 litri, ușor de păstrat în frigidere și chiar mai ușor de manipulat, toată lumea a ridicat o sprânceană de neîncredere. La aproape un an de la lansarea noului ambalaj, compania a anunțat și ce efecte a avut decizia asupra vânzărilor de lapte.

Lansarea noului ambalaj a adus în perioada ianuarie – septembrie 2014 o creştere de 5% în volum şi 14% în valoare pentru Albalact pe segmentul laptelui proaspăt pasteurizat comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor culese de la Albalact de jurnaliștii Business Magazin.

Bidonul de plastic cu mâner de 1,8 litri este un ambalaj unic în prezent pe piaţă, dar popular pe piaţa Americii de Nord. După lansarea bidonului mare, compania a dezvoltat o gamă de noi ambalaje de un litru şi de 500 ml.

Albalact a decis să adopte noile ambalaje după o analiză a obiceiurilor de consum şi a dorinţelor consumatorilor. Designul întregii game a fost dezvoltat împreună cu producătorul austriac de ambalaje Greiner, ţinând cont de toate aspectele legate de dimensiunile sticlei, de funcţionalitate, de aspectul curgerii şi de ergonomia mânerului. Dezvoltarea proiectului a durat un an, iar investiţia iniţială s-a ridicat la 500.000 de euro.

Be the first to comment

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*