Agricultura din Bulgaria iese la atac cu 12 „iepuraşi” Playboy. Iată calendarul bunătăţilor bulgăreşti!
agrointeligenta.ro -„Sex Sells” este un artificiu exploatat pe scară largă de publicitari la care mai nou au apelat şi fermierii bulgari din dorinţa de a-i momi deopotrivă pe conaţionalii lor dar mai ales pe străini să se uite cât mai mult la produsele muncii lor.
Producţia agricolă trebuie să aducă femierilor bani – bani pentru a-şi acoperi cheltuielile de producţie şi continua producţia; bani pentru a se dezvolta şi adopta noi tehnologii. Pentru aceasta ei trebuie să vândă, iar pentru a vinde trebuie să apeleze la toate tehnicile de marketing şi formele de promovare imaginabile.
Într-o lume în care singurul lucru care contează este să vinzi cât mai mult există puţine „tabu”-uri pentru cei care au misiunea de a-i convinge pe potenţialii consumatori să îşi plece ochii asupra produselor pe care vor să le promoveze, iar exploatarea sexualităţii feminine nu este deloc pe „lista neagră”.
Chiar şi diferite cauze nobile, precum interzicerea vânătorii pentru producţia hainelor de blană, au apelat pentru atragerea atenţei asupra mesajului transmis la frumuseţi feminine.
Cei de la fermer.bg, publicaţie dedicată fermierilor bulgari, au apelat pentru promovarea produselor agricole ale ţării lor la „iepuraşii” Playboy şi modelele cele mai cunoscute de pe catwalk-ul de la sud de Dunăre cărora le-au cerut să pozeze nud în calendarul pe 2013. Fiecărei luni i-a fost asociat un produs agro-alimentar specific Bulgariei, precum laptele, mierea, cerealele, uleiul de trandafir, făina, ouăle, piersicile, morcovii, pepenii, lâna, salata şi vinul roşu.
Motto-ul calendarului a fost stabilit „alegeţi produsele bulgăreşti”!
Iată şi fetele din Macedonia care promovează vinurile locale!