• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • agrointel.ro
  • Ştiri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Agribusiness
  • Anunțuri
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Furaje expirate, vândute unui fermier: ”Mi-au dat banii înapoi că aveam bonul fiscal”

    Oana Timar -

    Fermierii români sunt nu de puține ori ținta celor care vor să facă profit cu orice preț. Este și cazul pe care ni l-a sesizat clujeanul Teodor Popa din Turda care a descoperit că furajul pe care îl cumpărase pentru puii de o zi era expirat de luni bune.

    ”Mulți fermieri, din lipsă de timp, nu ne uităm pe ambalaje la data expirării! Dar știam că premixurile au termen scurt de valabilitate, cam 3-6 luni, iar ambalajul premixului era cam șters fapt care mi-a atras atenția”, ne-a povestit fermierul cum a descoperit că premixul pentru pui pe care l-a cumpărat pe 21 martie era expirat deja din 16 octombrie anul trecut.

    Având bonul de la magazin, fermierul Teodor Popa s-a întors pentru a reclama produsele expirate. Reacția l-a făcut să își dea seama că situația era cunoscută. Astfel, nu doar că vânzătorul nu i-a pus întrebări, dar rapid i s-au dat banii înapoi: ”Apoi i-a zis unui alt angajat din magazin: du-l în spate! A zis că își cere scuze, dar nu a observat! Cum să nu observi că ai un produs expirat din 16.10.2018? Dacă era expirat de 1-10 zile înțelegeam că nu a observat, că suntem oameni și greșim, dar el încearca să vândă marfa expirată de anul trecut!”.

    Fermierul a rămas suprins de indiferența cu care situația a fost tratată în magazinul de furaje: ”Vă dați seama ce se putea întâmpla dacă dădeam furajul la 2.500 de pui de o zi?”.

    Pe această cale, reporterii Agrointeligența – AGROINTEL.RO recomandă tuturor fermierilor să dea o atenție deosebită ambalajelor produselor pe care achiziționează. În cazul în care descoperiți că ambalajul este deteriorat, că termenul de valabilitate pare modificat sau produsul este expirat, reclamați situația în magazin sau furnizorului, solicitând returnarea banilor sau schimbarea produsului plătit. Totodată, puteți sesiza Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC) la telefon 021/9551 sau depunând o reclamație online (link: http://reclamatii.anpc.ro/), iar pentru a avea dovada achiziției, cereți și păstrați bonul sau factura fiscală.

    Pe Instagram-ul Agrointeligența găsiți imaginile momentului din agricultură!

    CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Agrointeligența pentru Android sau iPhone!

    Te-ar mai putea interesa

    Ministerul Finanţelor: Despăgubirile de secetă nu sunt ”prinse” în rectificarea bugetară pentru MADR! Se întâmplă ACUM: Oierii boicotează discuțiile cu conducerea ANZ privind programul de ameliorare! Subvenții APIA 2020: Controlul pe teren se face și în lipsa/fără prezența fermierului!

    Ultimele știri

    Ministerul Agriculturii primește 2,995 de miliarde de lei la rectificarea bugetară! Cum și-a salvat fermierul Mihai Stoian cultura de floarea-soarelui? Simplu! Cu Naturamin și Pleniflor! Buletin de avertizare pentru fermieri: Atac puternic la cultura de porumb!

    Căutare în articole