• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Strategia BASF pentru agricultură: creștere bazată pe inovație, în piețe specifice

    Ramona Dascălu -

    Strategia BASF pentru o agricultură vizează o creștere bazată pe inovație, în piețe specifice. Această strategie este structurată în jurul a patru mari puncte de interes pentru companie, și anume:

    O ofertă solidă, ce aduce la un loc semințele, trăsăturile genetice, protecția culturilor și soluțiile digitale pentru a contribui la succesul fermierilor la nivel mondial
    Vizează o creștere profitabilă de un punct procentual peste piața agricolă mondială și o creștere de 50% a vânzărilor până în 2030
    Lansarea a peste 30 de produse noi până în 2028, cu un vârf al potențialului de vânzări de peste 6 miliarde de euro
    Creșterea vânzărilor de produse care contribuie substanțial la sustenabilitate

    BASF Agricultural Solutions vizează creșterea cotei de piață și un avans de un punct procentual peste piața agricolă. Până în 2030, divizia urmărește o creștere a vânzărilor cu 50%. Acest lucru va contribui semnificativ la obiectivul Grupului BASF de a atinge vânzări de 22 de miliarde de euro până în 2025, cu produse din categoria Accelerator, care aduc o contribuție substanțială în sprijinul sustenabilității în cadrul lanțului valoric. Vizăm o creștere medie de 5% pe an pentru EBITDA (profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare) pentru divizia BASF Agricultural Solutions.

    Există o așteptare din ce în ce mai mare de la fermieri, autorități de reglementare și consumatori din întreaga lume ca BASF să aducă valoare – din punct de vedere financiar, social și ecologic. Prin strategia noastră în domeniul agriculturii, bazată pe inovație, acceptăm provocarea, concentrându-ne pe nevoile clienților și ale societății în sens larg. Credem în găsirea echilibrului optim pentru succesul fermierilor, al agriculturii și al generațiilor viitoare”, a declarat Saori Dubourg, membru în Consiliul de Administrație, la Ziua Piețelor de Capital de la Centrul de Inovare Agricolă BASF din Gand, în Belgia.

    Strategia BASF în agricultură se bazează pe inovații care permit fermierilor să hrănească o populație în creștere și să facă față unor provocări precum terenurile arabile limitate, presiunea bolilor și schimbările climatice. Creșterea bugetului de cercetare și dezvoltare până la valoarea de aproximativ 900 de milioane EUR în 2019 vine să sprijine portofoliul de produse inovatoare pentru agricultură al companiei BASF. Până în 2028, BASF va lansa peste 30 de produse noi, cu potențial maxim de vânzări de peste 6 miliarde de euro. Acestea includ opt substanțe active, precum și trăsături genetice unice și hibrizi performanți de grâu și rapiță, precum și soiuri de bumbac, soia și legume. BASF își armonizează activ oferta în funcție de nevoile fermierilor și ale industriei agricole, oferind soluții durabile, prin integrarea sustenabilității în toate deciziile care privesc business-ul și portofoliul său. „Criteriile de sustenabilitate sunt încorporate în întregul nostru proces de cercetare și dezvoltare pentru a identifica și dezvolta în continuare acele componente care sunt atât în beneficiul fermierilor, cât și al mediului”, a declarat Peter Eckes, President Bioscience Research la BASF.

    Consolidarea experienței clienților

    „Prin actuala strategie, deschidem un nou capitol care pune afacerea fermierului în centrul preocupărilor noastre”, a declarat Vincent Gros, President Agricultural Solutions la BASF. „Fermierii au culturi diferite, cu cicluri de vegetație și necesități de cultivare diferite. De aceea, ne concentrăm pe anumite combinații de culturi, cunoscute sub numele de sisteme de culturi, unde avem o ofertă câștigătoare. În acest fel, putem susține cel mai bine clienții noștri în maximizarea recoltelor, atenuarea riscurilor legate de vreme și de presiunea bolilor, precum și în satisfacerea necesităților societății.”

    În urma integrării structurale reușite a business-ului și a activelor preluate prin achiziție de la Bayer, în mai puțin de un an, BASF poate oferi fermierilor un portofoliu integrat de soluții agricole care cuprinde semințe, trăsături genetice, soluții pentru protecția plantelor, dar și soluții digitale. Fiind una dintre cele mai importante companii mondiale de soluții agricole, BASF își concentrează activitățile pe patru mari segmente strategice de clienți și sistemele lor de culturi: soia, porumb și bumbac în America; grâu, rapiță și floarea-soarelui în America de Nord și Europa; orez în Asia; fructe și legume la nivel global. În total, aceste culturi reprezintă aproximativ 70% din piața globală.

    BASF va crea noi fluxuri de venituri din soluții digitale pentru agricultură. Cu o importantă experiență în domeniul digital, precum și cu o tradiție în cultivarea parteneriatelor, BASF va oferi soluții digitale care adaugă valoare modului în care fermierii folosesc produsele BASF, modului în care își gestionează fermele, precum și modului în care accesează și cumpără produse sau servicii. În plus, BASF va utiliza tehnologii de precizie și digitalizarea pentru a crea oportunități viitoare de inovare în agricultură. Aceasta include noi modele de afaceri bazate pe rezultate.

    Creștere considerabilă a vânzărilor și a EBIT (profitul înainte de dobânzi și taxe) pentru primul semestru al 2019

    În prima jumătate a anului 2019, divizia Agricultural Solutions a crescut vânzările față de perioada anterioară cu 38%, până la 4,4 miliarde de euro. Acest lucru a fost determinat în principal de modificarea portofoliului prin achiziția business-ului și activelor de la Bayer în august 2018. EBIT pentru divizia Agricultural Solutions a crescut cu 23%, până la 861 milioane EUR în prima jumătate a anului 2019, în principal datorită contribuției achiziției.

    Despre BASF

    În cadrul BASF, dezvoltăm chimia viitorului. Noi îmbinăm succesul economic cu protecția mediului și responsabilitatea socială. Cei aproximativ 122.000 de angajați ai grupului BASF lucrează pentru a contribui la succesul clienților noștri în aproape toate sectoarele și aproape fiecare țară din lume. Portofoliul nostru este organizat în şase segmente: Chimicale, Materiale, Soluţii Industriale, Tehnologia Suprafeţelor, Nutriţie şi Îngrijire şi Soluţii pentru Agricultură. BASF a generat o cifră de afaceri de aproximativ 63 mld. € în 2018. Acţiunile BASF sunt tranzacţionate la bursa din Frankfurt (BAS) şi ca American Depositary Receipts (BASFY) în SUA . Puteţi afla mai multe informaţii, accesând www.basf.com.


    Te-ar mai putea interesa

    Abatorul familiei Gagea exportă carne de oaie în 13 țări: ”Vrem să producem Nuggets de miel” Vremea de Florii, 1 Mai și Paște 2024. Meteorologii au anunțat prognoza meteo de sărbători A apărut în supermarketuri carnea de miel adusă din Australia

    Ultimele știri

    Raport EFSA: Carnea de pasăre și ouăle produse în România sunt sigure pentru consum! John Enoiu, Naturevo – La ce să fie atenți fermierii după valul de ploi și temperaturi scăzute Adrian Pintea, MADR, anunț despre plata subvențiilor APIA