• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Cupa Fermierului la Fotbal – Godmother și Agrointeligența anunță competiția sportivă a anului 2020 din sectorul agricol

    agrointeligenta.ro -

    Godmother, agenția specializată în organizarea de evenimente, și Grupul Agrointeligența, numărul 1 în informarea fermierilor din România, anunță organizarea primei ediții a competiției naționale Cupa Fermierului la Fotbal. Evenimentul va avea loc în prima parte a anului 2020, va include două etape locale (zonale și regionale) și Marea Finală care va avea loc în București pe un stadion de top al Capitalei.

    Cupa Fermierului la Fotbal este un turneu dedicat tuturor amatorilor de fotbal din domeniul agricol.

    În acest turneu se poate înscrie orice firmă care acționează în domeniul agricol din România. Fiecare companie se poate înscrie în turneu cu una sau mai multe echipe. Mai multe informații despre procedura de înscriere, despre calendarul competiției și despre localitățile unde se vor desfășura meciurile pot fi citite pe site-ul oficial al evenimentului – www.cupafermierului.ro

    Pentru a încuraja fotbalul ca tradiție de recreere în care socializarea și spiritul de echipa primează, am gândit un concept de turneu dedicat breselei agricole. O comunitate care este una dintre cele mai mari bresle din România, la fel ca și “breasla” microbiștilor. Gândit ca un prilej de socializare prin sport, precum și de pus bazele unor parteneriate de business, participarea la eveniment este deschisă tuturor firmelor care activează în segmentul agricol, pe teritoriul României. Nu uitați, fotbalul înseamnă bucurie, înseamnă provocare, înseamnă dedicare și comuniune. Despre toate aceste lucruri este vorba la Cupa Fermierului la Fotbal. Îi aștept cu drag pe fermieri alături de noi!” a spus Valentin Văcăruș, Managing Director Godmother.

    Îi mulțumesc lui Valentin pentru propunerea de parteneriat, este o colaborare între două companii media care promovează excelența. Sunt bucuros și onorat să le putem oferi cititorilor Agrointeligența, agricultorilor români, un turneu de fotbal în care se pot întrece reprezentanții tuturor fermelor din România. Evenimentul va beneficia de o mediatizare de impact, știrea va ajunge în fiecare comună din țară, ne dorim o sărbătoare a fermierului român. Parteneriatul strategic cu Godmother pentru Cupa Fermierului la Fotbal se înscrie în strategia noastră recentă, de a construi proiecte relevante pentru sectorul agroalimentar, în comun cu jucători de top în zona lor de activitate. Ce ne dorim este să oferim valoare adăugată, în primul rând în informare, pe partea de evenimente și conferințe dar și în activități recreative, către comunitatea agricolă din România”, a completat Vlad Macovei, Președintele Grupului Agrointeligența.

    Cupa Fermierului la Fotbal, prima ediție, va beneficia de o mediatizare exitinsă în mass-media, atât la nivel național, cât și local. Competiția va avea propriul stand la Târgul Indagra (30 octombrie – 3 noiembrie 2019, Romexpo, București) unde vizitatorii vor putea afla informații despre evenimentul sportiv al anului 2020 pentru comunitatea fermierilor din România. De asemenea, cei mai importanți reprezentanți ai sectorului agroalimentar vor afla detalii despre Cupa Fermierului la Fotbal în cadrul celui mai important eveniment media de profil a anului 2019 – Agrointeligența Summit și Balul Fermierilor (31 octombrie 2019, USAMV București).

    Cei interesați să devină parteneri ai Cupei Fermierului la Fotbal le pot scrie organizatorilor pe adresa de e-mail salut@cupafermierului.ro

    Vă așteptăm cu drag alături de noi!

    Despre Godmother: Agenție de publicitate specializată în organizarea de evenimente corporate, cu o echipa formată din 35 persoane și o cifra de afaceri de 3,5 milioane de euro. La Godmother, ne propunem de fiecare dată același lucru: să construim contextul ideal în care oamenii să interacționeze cu produsul. Dincolo de simpla expunere la brand, sunt întâlnirile fericite care îți schimbă viața. Dincolo de simpla comunicare, sunt emoții adevărate pe care nu le uiți niciodată.

    Despre Agrointeligența:

    -Cea mai importantă audiență online pentru fermieri și companiile de agribusiness (+2 milioane de afișări pe lună) și o cotă de piață de 70% din totalul citirilor online pe subiecte de agricultură;
    -Cea mai mare audiență măsurată oficial a unui produs media dedicat fermierilor din toate categoriile (print, online, tv) – peste 1 milion de vizite pe lună (conform brat.ro și trafic.ro);
    -Cea mai importantă prezență a unei paltforme media agricole în socia-media (+130.000 followers Facebook);
    -Focus în mediatizarea problemelor de interes public ridicate de fermieri, furnizarea de informații exclusive cu impact pentru fermieri, distribuirea de conținut furnizat de companii, campanii media de impact, investigații jurnalistice;
    -Organizare de evenimente cu impact maxim și mediatizarea acestora, pe baza unor parteneriate de impact.


    Te-ar mai putea interesa

    Abatorul familiei Gagea exportă carne de oaie în 13 țări: ”Vrem să producem Nuggets de miel” Furtuna Renata ajunge în România – sunt așteptate ploi, vijelii și temperaturi scăzute Făinarea la măr. Semnele atacului, combatere

    Ultimele știri

    UE intenţionează să îşi majoreze exporturile de alimente în China, în pofida tensiunilor comerciale Micii fermieri – subvenție APIA de 98,80 euro/ha. Banii se virează acum în conturi Lista produselor agricole din Ucraina pentru care se pot introduce taxe vamale