• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Ce rezultă când combini rafinamentul italian cu tradiţia scoţiană? Tuning de la designerul Pininfarina pentru Chivas

    agrointeligenta.ro -

    Cel mai cunoscut producător scoţian de whisky a apelat, în acest an, la experienţa celui mai apreciat designer auto italian pentru a prezenta ediţia limitată „Chivas 18 ani”.

    A devenit o tradiţie, ca în fiecare an, Chivas Brothers, producătorii scoţieni ai unui foarte apreciat sortiment de whisky, să propună un ambalaj emblematic pentru produsul „Chivas 18 ani”. Mai exact, scoţienii apelează la artişti de renume pentru a prezenta produsul în cadrul unui pachet-cutie special proiectat.

    Forme avangardiste din metal şi lemn

    După artişti de renume precumEric Gizard, Andrée Putman, Alexander McQueen, Christian Lacroix şi Vivienne Westwood , a venit rândul Pininfarina, celebrul designer industrial, cunoscut în special în lumea automobilelor. Astfel, ediţia „Chivas 18 ani”din 2013 poartă semnătura Pininfarina.

    Pininfarina-Testarossa
    Cutia de prezentare este de „culoarea cerului senin al nopţii”, cu forme elegante şi aerodinamice.
    Două compnente se articulează sub cochilia cutiei care a primit denumirea de „Picătura” (The Drop), forma fiind inspirată din forma în care se pot metamorfoza hidrodinamic lichidul sau aerul. Cutia de prezentare a produsului cu forme avangardiste evocă în acelaşi timp atât forma unei picături în prelingere, dar face trimitere şi la recipientele tradiţionale de maturare a whisky-ul (butoaiele de stejar scoţiene pentru maturarea alcoolului). Ambalajul din metal şi lemn cu detalii fine, atent realizate de designer, are inscripţionat pe un fond de argint, logo-ul companiei.

    O ediţie limitată pentru prezentarea la evenimente

    Practic, produsul este oferit ca un kit de degustare care include pe lângă sticlă şi două paharele de degustare, semnate de asemenea de Pininfarina, integrate în interiorul realizat din lemn masiv şlefuit. Totul formează un superb ansamblu din lemn şi metal (aluminiu) care sugerează ansamblul unui automobil, potrivit designerilor.

    rsz_strathisladistilleryproduction6

    Ediţia este una limitată, nu vor exista decât cinci exemplare şi care urmeazăsă fie expuse în cadrul unor evenimente de prezentare a produselor de la Chivas Brothers.
    Compania Pininfarina a fost fondată în 1930 de Gian-Battista Pinin Farina. În prezent, compania de italiană are angajaţi nu mai puţin de 100 de designeri.
    Vândut în peste 200 de ţări, Chivas Regal este una din cele mai apreciate mărci de whisky din lume. Chivas Regal este un whisky Scoţian produs de firma Chivas Brothers Ltd., parte din concernul francez Pernod Ricard (din 2001). A fost fondat în anul 1801 în Aberdeen, Scoţia.

    Foto: Chivas Brothers

    Citeşte şi:
    * Pentawards 2013: La categoria alimentelor, primul loc a fost câştigat pentru realizarea pachetelor de alune Lays;
    * De sărbători, marile magazine din Marea Britanie au pregătit o nouă gamă de ambalaje pentru deserturile tradiţionale
    * De Crăciun, cel mai mare furnizor de fructe din Marea Britanie își vinde produsele în ambalaje festive


    Te-ar mai putea interesa

    Plăți subvenții APIA – banii virați în conturile fermierilor în aceste zile Subvenții 2024 – listele cu fermierii controlați de APIA în fiecare județ Seceta bagă combina în lanurile de porumb. Fermierii recoltează mai devreme în acest an

    Ultimele știri

    Universitatea de Științele Vieții din Timișoara deschide al doilea magazin Akademika Market Premierul Ciolacu: România nu e în pericol în ceea ce priveşte securitatea alimentară. Investițiile în irigații vor continua Condiția ca fermierii afectați de secetă să nu piardă subvenția de 500 euro/hectar