• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Biocrop aniversează 15 ani de activitate. Care sunt hibrizii și soiurile-vedetă ale companiei de semințe!

    Angelica Lefter -

    Compania Biocrop, la ceas aniversar! Anul 2021 are o semnificație specială pentru compania Biocrop, întrucat marchează aniversarea a 15 ani de activitate, 15 ani de experiență și evoluție într-o manieră profesionistă, de provocări și realizări, de relații profesionale și interumane, create în piață de agribusiness, împreună cu partenerii, atât din tara, cât și din afara tarii, potrivit unui comunicat remis Agrointeligența – AGROINTEL.RO.

    Potrivit informării, în 2006, într-o piață în plină expansiune, primul și principalul produs din portofoliul Biocrop a fost rapița, pe un segment de piață în creștere în Romania, în acel moment.

    ”Datorită unui parteneriat stabil și de încredere cu compania Deutsche Saatveredelung AG (DSV), compania Biocrop a avut oportunitatea de a intra pe piață cu hibrizi de rapița performanți, care s-au dovedit a fi de un real succes, câștigând o cotă de piață consistentă, cum ar fi EXOCET, RALLY, DYNASTIE. Aceștia au câștigat aprecierea cultivatorilor dovedind adaptabilitate excelență în orice condiții tehnologice și pedoclimatice, indehiscență a silicvelor la maturitate, precum și capacitate ridicată de producție și toleranță la ger”, se arată în comunicatul transmis de Biocrop.

    Ulterior, pe segmentul cerealelor de toamnă, soiuri precum AKTEUR, CHEVALIER, POTENZIAL au dovedit performanță tehnică și comercială prin producții și caracteristici de panificație deosebite.

    Evoluția Biocrop a continuat cu încheierea de noi parteneriate cu alți amelioratori de renume, în vederea constituirii portofoliului de primăvară, demers care a rezultat în introducerea pe piața de hibrizi de porumb cu calități de producție deosebite, cum ar fi hibridul sticlos ROBERTO sau GINKO, hibrid cu conținut ridicat de amidon și hibridul VESTAS, cu constanță în producții ridicate și pierderea rapidă a apei din bob la maturitate.

    ”Un aport considerabil în dezvoltarea companiei l-au avut oamenii care au format echipa Biocrop, de-a lungul timpului și care, împreună au contribuit la creșterea afacerii și a notorietății. Aici îi amintim pe foștii colegi, cărora le mulțumim pe această cale: Mihai Moraru, Cristian Vlad, Andreea Ioana Lupu, Florin Munteanu, Lavinia Gogan, Georgiana Sterea, Adelin Pană, Dan Nica, Alexandra Ionescu și Ionut Diaconu. De asemenea, mulțumim profesioniștilor din agribusiness, alăaturi de care am crescut și împreună cu care am construit relații solide și de durată, dintre care, cu un rol deosebit de important în evoluția Biocrop: John Enoiu, Cristina Miculescu, Vicentiu Cremeneanu, Dragoș Vaetis, Constantin Chimișliu, Anca Sion, Roxana Jercan, Nicoleta Roiban, Andrea Claudia Bencze, Dan Felea”, se mai arată în comunicatul transmis de Biocrop.

    Specialiștii din cadrul companiei au vorbit despre experiența Biocrop alături de oamenii din interior, dar și de mediul extern.

    ”15 ani Biocrop reprezintă parcursul perioadei de maturitate profesională, un lung șir de succese, eșecuri, învățăminte, provocări, experiențe, de cele mai multe ori încântătoare”, a spus Nicolae Nica, Director General Biocrop.

    Acesta a vorbit și despre profesioniștii din domeniu, care au dovedit că au capacitate de adaptare, indiferent de vremurile pe care le traversează. ”Este uimitor cum un demers antreprenorial a devenit un important jucător pe piață agribusiness și apreciez oamenii din echipă care au făcut acest lucru posibil, care au transmis valorile companiei în piață, atât în relațiile cu distribuitorii, cât și cu fermierii și dorința lor de creștere și de a aduce fermierilor produse cu ridicată valoare intrinsecă. Remarcabil este faptul că în agribusiness există, atât la nivel uman cât și în industrie în sine, o reziliență extraodinară! Am încredere că, indiferent de vremurile care vin, profesioniștii din acest domeniu întotdeauna se vor adapta și vor depăși situațiile cu care se vor confrunta” a declarat Nicolae Nica, Directorul General Biocrop.

    Conform comunicării, din anul 2006 compania Biocrop testează și selectează soiuri și hibrizi, punând la dispoziția fermierilor români o genetică agricolă performantă, de ultimă generație cu scopul creșterii rentabilității fiecărui hectar cultivat atât prin sporul de producție, cât și prin calitățile agroalimentare de excepție. ”Înainte de a fi introduși în portofoliul de produse destinat comercializării, numeroși hibrizi Biocrop sunt testați, analizați și evaluați timp de 3 ani, astfel încât compania să se asigure că produsele pot oferi fermierilor beneficiile pe care le caută, în principal: potențialul superior de producție, toleranța la boli și dăunători, rezistența la ger și secetă, adaptabilitate la condițiile pedoclimatice ale diferitelor regiuni de cultură din România.

    Acest proces de selectare și testare are ca rezultat un portofoliu complet și performant de produse, cu caracteristici inovative, dintre care se remarcă:

    Pentru anul 2021, portofoliul Biocrop cuprinde, alături de produse deja consacrate, soiuri și hibrizi noi, rezistenți și performanți, de ultimă generație, adaptați evoluțiilor bolilor, dăunătorilor și condițiilor pedoclimatice, potrivit comunicatului transmis.

    Pe website-ul www.biocrop.ro puteți afla mai multe despre portofoliul de produse Biocrop.


    Te-ar mai putea interesa

    Când se plantează roșiile în grădină – calendar ANM a emis o alertă meteo de vijelii și averse torențiale în 18 județe până joi dimineață Vremea de Florii, 1 Mai și Paște 2024. Meteorologii au anunțat prognoza meteo de sărbători

    Ultimele știri

    Fonduri europene pentru achiziția de utilaje – AFIR a publicat a doua versiune a Ghidului Polonia: Fermierii – subvenție de 250 euro/ha pentru grâul vândut până pe 10 martie Fermele și cooperativele pot accesa un nou ajutor pentru gunoiul de grajd