• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • agrointel.ro
  • Ştiri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Agribusiness
  • Anunțuri
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Bringo și Carrefour sărbătoresc 5 milioane de comenzi livrate. Pătrunjelul, castraveții și bananele, în topul produselor comandate

    Roxana Dobre -

    La 5 ani de colaborare și prezență pe piața e-commerce din România, Carrefour și Bringo sărbătoresc 5 milioane de comenzi plasate în aplicație. Acestea se traduc, mai departe, în peste 10 milioane de accesări și 750.000 de mesaje lăsate în aplicație de utilizatori pentru echipele de livratori Bringo și pickeri Carrefour, care îndeplinesc rolul unor „personal shopperi”. În topul produselor comandate de la cele peste 150 de magazine Carrefour integrate în aplicație în toate formatele – Hipermarket, Market, Express și Supeco – se numără apa îmbuteliată, castraveții, bananele, dar și pătrunjelul românesc, demonstrând interesul consumatorilor pentru produse proaspete.

    Pe parcursul celor 5 ani, peste 30.000 de pickeri și livratori au finalizat cele 5 milioane de comenzi. Cei doi parteneri plănuiesc extinderea serviciului în toate orașele mari din România, după un început de an marcat de introducerea opțiunii de livrare rapidă, susținută de formatele de magazine medii și mici, în 15 noi orașe: Bacău, Craiova, Arad, Ploiești, Galați, Brăila, Botoșani, Piatra Neamț, Oradea, Pitești, Sibiu, Târgu Mureș, Baia Mare, Buzău și Râmnicu Vâlcea. În ultimele trei orașe, livrarea rapidă a fost lansată chiar săptămâna aceasta.

    „Am atins un prag important, care demonstrează forța parteneriatului nostru cu Bringo și încrederea consumatorilor atât în produsele noastre, cât și în serviciile pe care le punem la dispoziție. Promisiunea Carrefour este a unui univers omnichannel amplu, integrat și care valorifică parteneriatele strategice. Împreună cu Bringo, mergem în direcția de personalizare a experienței de cumpărături, într-un mod cât mai flexibil și eficient, adaptat stilului de viață dinamic, păstrând totodată garanția calității. Vom continua planurile de consolidare a parteneriatului și de extindere a prezenței Carrefour în platformă, cu accent pe serviciul de livrări rapide, în doar 30 de minute, prin care contribuim la penetrarea e-commerce la nivel național”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

    „Bringo, alături de Carrefour, sărbătorește nu doar 5 milioane de comenzi, ci și recunoaștere a locului esențial pe piața de e-commerce unde conduce detașat segmentul de grocery delivery. Este un prilej pentru noi să mulțumim românilor pentru încredere, dar și echipelor de pickeri și livratori pentru că ne reprezintă cel mai bine în fața clienților. Coşul Bringo este format în proporție de peste 50% din produse proaspete precum măcelărie, peşte, fructe şi legume, brutărie, lapte şi ouă provenite de la Carrefour, prin urmare este un motiv de bucurie pentru noi să fim alegerea clienților când vine vorba, mai ales, de produsele fresh. Modelul nostru de shopping și delivery este unic pe piață și se bazează pe o apropiere de consumator, în care Bringo nu este doar un serviciu, ci un partener de încredere, un personal shopper, prin care ne putem face cumpărăturile ușor și în siguranță”, a adăugat Ioana Ilie Dobre, Director General Bringo.

    Topul produselor comandate de la Carrefour

    În topul produselor comandate de userii Bringo de la Carrefour se află apa îmbuteliată, castraveții, bananele, legăturile de pătrunjel, afinele, ardeii și ceapa verde. Totodată, și produsele BIO de la Carrefour se află printre articolele preferate de utilizatorii Bringo. Astfel, din cele 5 milioane de comenzi, personal shopperii și livratorii Bringo au ales și livrat peste 1.700.000 de produse din categoria BIO, incluzând ingrediente BIO, lactate, produse de băcănie, gustări, cosmetice, băuturi alcoolice, mâncare pentru bebeluși, produse de măcelărie sau produse congelate. De altfel, interesul în produse proaspete se vede și în cantitatea de cireșe comandată – peste 8.200 kg.

    „Observăm un apetit crescut în ultimii ani pentru produse proaspete și produse de nișă, precum cele bio sau cele asociate unor diete speciale. Întregul nostru sistem din magazine este gândit astfel încât pickerii noștri să îi ajute pe livratorii Bringo să finalizeze cât mai rapid comenzile, iar produsele să ajungă cât mai fresh la clienții noștri. La intersecția dintre consumatorii Carrefour și utilizatorii Bringo se află un public semnificativ, care crește de la an la an și care apreciază complementaritatea serviciilor noastre. Tocmai de aceea, vom include noi magazine în Bringo, în format Market și Express, pentru a susține opțiunea de livrare rapidă în 3 noi orașe în luna iulie și vom continua să ne extindem împreună cu Bringo până la finalul anului în toate orașele mari ale țării”, a completat Gabriela Stănică, Chief Information & Data Officer și Director E-commerce, Carrefour România.

    În topul preferințelor consumatorilor s-au aflat și:

     De la cele mai mici la cele mai mari comenzi

    Cu promisiunea alegerii produselor așa cum le-ar alege chiar clienții și cu opțiuni de livrare atât standard, de 90 de minute, cât și rapidă, în 30 de minute, livratorii Bringo au înregistrat chiar și timpi de livrare record, de doar 15 minute. Cea mai modestă comandă a fost de o pâine în valoare de 2 lei, iar la capătul opus, cea mai mare a fost în valoare de peste 4500 de lei. În același timp, cea mai lungă suprafață parcursă pentru o comandă a fost de peste 30 km din magazinul Carrefour din Piatra Neamț către Bicaz.

    Cel mai activ utilizator a înregistrat peste 200 de comenzi în aplicație, iar principalele comentarii introduse de consumatori odată cu plasarea comenzii s-au referit la prospețimea și gradul de coacere al fructelor și legumelor – spre exemplu, a predominat o variantă a sintagmelor „să nu fie verzi/ crude, dar nici prea coapte”.

    Carrefour România este prezent în platforma Bringo cu peste 150 de magazine tip multiformat, replicând portofoliul de produse al rețelei din mediul fizic: 43 de hipermarketuri, 71 de magazine Market (supermarketuri), 25 de magazine Express, cât și 17 magazine Supeco din țară.

    Parteneriatul dintre Carrefour și Bringo se bazează pe misiunea comună a celor doi de a le oferi clienților cea mai bună experiență cu fiecare sesiune de shopping, opțiuni flexibile și mai mult timp pentru ei, lăsând cumpărăturile pe mâinile asistenților personali de cumpărături. Echipele de pickeri și livratori Bringo x Carrefour sunt mereu pregătiți să aleagă fiecare produs chiar după instrucțiunile consumatorului și să le livreze unde acesta are nevoie și când are nevoie.

    Despre Bringo România

    Bringo este o aplicație de cumpărături online, unde poți găsi tot ce ai nevoie – de la legume și fructe proaspete din Carrefour, până la echipament sportiv și cărți din cele peste 200 de magazine partenere – în total, peste 90 000 de produse cu livrare între 30 și 90 minute. Beneficiul major pe care îl are aplicația Bringo față de alte platforme este serviciul de personal shopper. Ai o persoană dedicată pentru comanda ta care face cumpărăturile pentru tine așa cum le-ai face tu, îți permite să modifici în timp real lista de cumpărături și îți oferă alternative pentru produsele indisponibile.
    Bringo este disponibilă în 37 de orașe din România și în alte 5 țări.

    Despre Carrefour

    Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

    Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.


    Te-ar mai putea interesa

    Ministrul Petre Daea a dat startul campaniei de semănat rapiță în uscat Primul transport de cereale plecat din Odesa, refuzat în Liban din cauza întârzierii Util pentru fermieri: A apărut ”Ghidul de bune practici agricole privind efectele generate de schimbările climatice”

    Ultimele știri

    Ministerul Agriculturii, cifre oficiale: În ultimele patru luni s-au lansat 3.301 de rachete antigrindină AFIR a publicat lista cu cei 1.334 de mici fermieri care primesc ajutorul 15.000 de euro/fermă Fermierii din Ucraina au primit combine gratis în valoare de 2 milioane de euro