• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Carrefour investește în formatul Market: trei noi deschideri în București, Iași și Huși și peste 45 de magazine remodelate în 2022

    agrointeligenta.ro -

    Rețeaua Carrefour Market România a ajuns la un număr de 188 de unități la nivel național, iar clienții pot regăsi aici peste 8.000 de produse alimentare și non-alimentare. Prin deschiderea noilor magazine Market, Carrefour, unul dintre cei mai mari angajatori din România, susține dezvoltarea comunității locale, generând peste 45 locuri de muncă, arată oficialii companiei de retail.

    Carrefour România își extinde amprenta formatului de supermarket, odată cu deschiderea a trei noi magazine Market în București, Iași și Huși. Astfel, retailerul ajunge la 188 de unități Market la nivel național dintr-un total de peste 380 magazine. Carrefour a inclus în planul de investiții din 2022 și procese de remodelare pentru 45 de magazine cu scopul de a îmbunătăți și personaliza experiența clienților în magazinele Market din toată țara.

    Noile magazine Market își așteaptă clienții cu o gamă variată de peste 8.000 de produse alimentare și non-alimentare. La rafturi se regăsesc game consacrate și sortimentații adaptate stilului de viață și obiceiurilor de cumpărături ale consumatorilor din fiecare zonă.

    Astfel, clienții pot găsi în noile magazine Carrefour Market o sortimentație bogată de fructe și legume proaspete, lactate, brânzeturi și produse de măcelărie, cu un raport calitate-preț excelent, pâine și produse de patiserie proaspăt coapte în zona produselor de Brutărie; produse non-alimentare pentru întreținerea și îngrijirea casei de bază; produse de îngrijire personală în zona Parfumerie și Igienă. De asemenea, magazinele nou deschise sunt prevăzute cu un Wine Corner, în care clienții sunt invitați să descopere vinuri regionale și etichete exclusive sau consacrate din programul Deschidem Vinul Românesc.

    „Prin deschiderea noilor marketuri în București, Iași și Huși, dorim să extindem universul Carrefour și să le oferim un acces facil clienților noștri la produsele favorite pentru sesiunile zilnice de cumpărături. Mizăm pe o experiență personalizată în magazinele noastre și întâmpinăm clienții cu game de produse variate, în spații special gândite. Din această perspectivă investim constant nu doar în magazinele nou deschise, ci și într-un plan amplu de remodelări la nivel național”, a declarat Ramona Huștiu, Director Operațional Supermarket.

    Cu un design modern, magazinele ocupă o suprafață construită cuprinsă de peste 500 mp alocați spațiului de vânzare. Prin deschiderea noilor magazine Market, Carrefour generează peste 45 locuri de muncă la nivel național, clienții fiind întâmpinați de angajați de luni până duminică, în intervalul luni – sâmbătă 07:00 – 22:00, duminică 07:00 – 21:00 (Iași Niciman și București Victor Brauner) și luni – sâmbătă 07:00 – 22:00, duminică 08:00 – 21:00 (Huși).

    În interiorul magazinului, clienții au la dispoziție și servicii precum PayPoint, reîncărcare electronică, plată facturi sau viniete.
    Folosind aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și apoi le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul aplicației, clienții au acces la programul de loialitate Act for Good unde, săptămânal, pot găsi noi oferte și promoții.

    Perfecte locuitorilor din proximitate, cele trei noi magazine sunt localizate în: București – Str. Victor Brauner, nr. 29; Iași – Str. Niciman, nr. 2; Huși – Str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 19.

    În ultimul an, Carrefour a demarat un amplu proces de remodelare, care vizează magazinele Market din toată țara, reprezentând evoluția strategică a retailerului în România structurată în: expansiune, experiență îmbunătățită la cumpărături, sortiment cu proveniență locală, digitalizare, oameni. Astfel, doar în 2022, 45 de magazine Market au intrat în procesul de remodelare.

    Carrefour: 380 de magazine

    Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 380 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

    Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
    Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.


    Te-ar mai putea interesa

    Fertilizarea castraveților cu îngrășăminte bio – 6 rețete simple Mușcate: plantare, îngrijire, înmulțire Ouăle maronii vor fi înlocuite în magazine de ouăle albe. Fenomenul, explicat de fermieri

    Ultimele știri

    Comerțul agroalimentar al UE – creștere pozitivă. Excedent comercial de 5 miliarde de euro Polițiștii au prins trei hoți de vaci. Animalele furate au fost returnate fermierului Subvenții APIA 2024. Terenurile care primesc bani la hectar și cele care sunt scoase de la plată