• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Care este politica marilor magazine de Ziua Recunoștinței și Black Friday

    agrointeligenta.ro -

    Americanii sunt împărțiți când vine vorba despre cumpărăturile de sezon. În timp ce mulți cred că magazinele ar trebui să stea deschise și de Ziua Recunoștinței, mulți spun că marile reduceri pot aștepta până a doua zi, vinerea de după devenind cunoscută drept Black Friday.

    Anul acesta, Ziua Recunoștinței se sărbătorește în SUA pe 27 noiembrie, iar a doua zi este marele Black Friday. Din dorința de a atrage mai mulți cumpărători, marile lanțuri de retail au decis să rămână deschise și în ziua de joi, în ciuda tuturor criticilor privind numărul mare de angajați care vor fi nevoiți să lucreze în loc să sărbătorească în familie.

    Totuși, o parte din marile nume au decis să rupă rândurile și să deschidă magazinele abia vineri. Este vorba de Costco, BJ’s, Lowe’s și Home Depot.

    Restul lanțurilor au decis că vor deschide de Ziua Recunoștinței, însă programul va fi unul special, adică va începe la 5 sau 6 seara.

    Băncile și oficiile poștale din SUA vor rămâne închise pe 27 noiembrie.

    Vineri, 28 noiembrie, majoritatea magazinelor vor deschide mai devreme, oferind clienților mai multe ore pentru a profita de reducerile specifice ”sărbătorii” Black Friday.


    Te-ar mai putea interesa

    Micii fermieri – minimis de 15.000 euro/fermă pentru achiziția de utilaje agricole. Cererile, până pe 31 iulie Livrare istorică: Ultima combină New Holland CR10.90 produsă vreodată a ajuns într-o fermă din România! Strigătul disperat al micilor producători de cartofi: ”Prețul este de 30-50 de bani pe kg. Muncim pe minus, falimentăm!”

    Ultimele știri

    Proprietarii de terenuri cu datorii la impozite nu vor mai primi autorizații de la primărie până nu-și achită restanțele Strugurii la solar, o cultură profitabilă. Claudiu Breazu vinde producția direct către supermarketuri Tăierea plății de 200 euro/ha, impact devastator pentru micii fermieri. Cleonic Sucaciu, FNCR: Sectorul este într-o criză puternică