• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Biosfera Agrii 2023 construiește comunități prin ochii naturii – un concept original semnat Mullen

    Angelica Lefter -

    Echipa Mullen România propune un creative BTL twist: transformarea formatului convențional de conferință anuală într-o veritabilă expoziție de artă interactivă, un eveniment recurent ce contribuie la crearea unui mediu propice de business & networking în industria agri.

    În luna noiembrie, Agrii România, lider în distribuția de produse și servicii agronomice pentru micii fermieri și producătorii profesioniști, a fost gazda Bisofera Agrii 2023, un concept original semnat Mullen. Acesta s-a transformat într-un eveniment de amploare dezvoltat prin serviciile de BTL ale agenției de brand experience care oferă soluții și activări multi-channel și multi-senzoriale.

    Citiți și: Biosfera, evenimentul cu care Agrii România a marcat un nou pas în evoluția fitofarmaciilor

    Biosfera, un spațiu profesionist care a adus împreună peste 500 de experți din domeniul agricol

    Bisofera Agrii 2023, un spațiu profesionist care aduce împreună experți din domeniul agricol

    Organizat în centrul României, evenimentul Agrii de la Poiana-Brașov (14-16 noiembrie 2023) reprezintă primul pas în direcția stabilirii unei tradiții de întâlnire a specialiștilor fitofarmaciști din România. Biosfera a fost gândită ca un spațiu profesionist care să aducă împreună peste 500 de experți din domeniul agricol, oferindu-le o platformă de schimb de idei, expertiză și inovație. Biosfera Agrii este mult mai mult decât un eveniment – este o comunitate dedicată iubitorilor de natură și specialiștilor care lucrează pentru o agricultură durabilă.

    ”Biosfera Agrii 2023 a reprezentat un moment remarcabil pentru noi. A fost o călătorie captivantă în inima comunității de fitofarmaciști, un spațiu viu și plin de inspirație unde legăturile umane și schimbul de idei au prins viață. Echipa Mullen ne-a transformat viziunea în realitate și a reușit să creeze un eveniment ce a întrecut așteptările. Suntem încântați să vedem cum Biosfera Agrii a depășit statutul de conferință și a devenit o experiență memorabilă pentru participanți. Fiecare detaliu a fost gândit pentru a sublinia într-un mod cu totul special legătura profundă dintre Agrii, comunitate și dragostea comună pentru natură. Mulțumim tuturor participanților, partenerilor și echipei Mullen pentru contribuția lor esențială la această reușită. A fost o experiență memorabilă și, cu siguranță, vor mai urma și altele”, a spus Monalisa Ungureanu, CEO, Agrii România.

    Echipa Mullen România a propus transformarea formatului convențional de conferință anuală într-o veritabilă expoziție de artă interactivă

    Eveniment amplu organizat la Brașov, cu 500 de participanți

    Prin expertiza diviziei de BTL Mullen, evenimentul desfășurat la Poiana Brașov a evoluat într-o adevărată expoziție de artă interactivă, momente speciale și producții de excepție, însuflețite de natură și de Agrii.

    Organizarea evenimentului a fost un demers amplu, ce a găzduit momente captivante de discuții și prezentări, susținute de reprezentanții Agrii și partenerii producători. Locația evenimentului a fost transformată printr-un decor inedit, folosind mușchi natural pentru a crea o atmosferă autentică și pentru a marca apropierea de natură. Elemente vizuale impresionante, precum arcada Biosfera, standurile dar și corner-ul de podcast au adus o notă organică și autentică întregului decor.

    ”Biosfera Agrii a fost mai mult decât organizarea unui eveniment de 500 de participanți. A fost un eveniment în care am îmbinat cu succes servicii și competențe de creație și BTL, inspirați, de această dată, de natură. Am reușit să transformăm locația printr-o suită de elemente de decor personalizate, aducând de fiecare dată în prim plan conceptul central de dragoste pentru natură pe care se bazează Biosfera Agrii. Fiecare componentă a evenimentului (de la concept, key visual, invitații, cartele de hotel personalizate, giveaways ancorate în concept și landing page personalizat de înscriere) a fost meticulos planificată. Producția evenimentului, montajul și momentele artistice speciale – toate au fost gestionate cu atenție și dedicare. A fost o provocare să schimbăm experiența unei conferințe într-un eveniment subtil și de detaliu și abia așteptăm următoarea ediție Biosfera Agrii”, a spus Ana-Maria Stoica, BTL Manager, Mullen.

    Citește și: Agrii cucerește piața de agribusiness prin parteneriate cu cele mai importante companii din România

    Plecând de la mantra brandului Agrii care stă sub semnul ii – inovație și inteligență -, evenimentul s-a remarcat printr-o serie de elemente unice de conținut, format și set-up. O premieră în industrie a fost ”studioul natural” de podcast, unde au fost invitați, rând pe rând, reprezentanți Agrii și partenerii săi, care au creat content live, alături de un moderator jurnalist.

    Spațiul de expunere din zona de lobby a prins viață în cadrul evenimentului. Standurile partenerilor au îmbinat elementele tradiționale de promovare cu elementele de tip gazon și muschi natural, totul încapsulat într-o adevărată biosferă – de la luminile arhitecturale, la panourile foto și prezentările speakerilor. Un alt element special a fost utilizarea live streamingului cu multiple camere în momentul evenimentului. Ecranul central a oferit participanților o vedere detaliată asupra prezentărilor, în timp ce ecranele laterale de tip butaforie au proiectat în paralel live streaming din sală, oferind dinamism evenimentului prin intermediul unei tehnologii de imagine în imagine. Abordarea aleasă a asigurat o experiență captivantă pentru toți participanții, indiferent de locație sau perspectivă. Momentele speciale nu au lipsit, iar evenimentul a inclus un show impresionant de flair bartending și un concert al unui artist de renume din România.

    Locația evenimentului a fost transformată printr-un decor inedit, folosind mușchi natural

    Echipele implicate în proiect:

    Agrii România: Marinela Neacșu (Marketing Director), Felicia Amzarescu (Marketing Manager), Roxana Costea (PR Manager), Adrian Dogaru (B2B Sales Manager).
    Mullen: Andrei Bașa (BTL Manager), Ana-Maria Stoica (BTL Manager), Ciprian Dumitru (BTL Executive), Silviu Antohe (Executive Creative Director), Vladi Păunescu (Group Creative Director), Dan Drăgan (Senior Art Director), Alina Georgescu (Art Director), Alexandru Ranete (Graphic Designer), Mircea Solomiea (Graphic Designer).

    MullenLowe România – agenție integrată de marketing și comunicare

    De 30 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

    Produsul creativ semnat Mullen este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

    Mullen România face parte din rețeaua internațională MullenLowe Global, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

    Agrii România – unul din cei mai importanți jucători pe piața agribusiness

    Agrii România este unul din cei mai importanți jucători pe piața agribusiness. Furnizor de servicii agronomice, tehnologii performante și sfaturi tehnice, Agrii combină excelența și inovația cu cele mai recente cercetări, pentru a asigura fermierilor un răspuns la provocările agricole de astăzi.

    Agrii valorifică profesionalismul agronomilor calificați pentru a oferi o expertiză și un sprijin inegalabil pentru sisteme agricole durabile și profitabile.
    Valorile Agrii sunt cele alături de care stăm și care ne motivează în fiecare zi să ne atingem obiectivele, construind o comunitate de profesioniști în care cultivăm viitorul împreună ca oameni, proiectăm viitorul prin inovații permanente, construim valoare adăugată parteneriatelor și o facem cu integritate.

    Agrii România face parte din grupul irlandez Origin Enterprises PLC, care a luat ființă în 1890 (IAWS- Irish Agricultural Wholesale Society), și își trage rădăcinile din transferul cunoștințelor agronomice și consilierea fermierilor pentru a sprijini producția agricolă. Strategia Origin este aceea de a oferi soluții agronomice performante la nivel de ferme. Grupul irlandez Origin Enterprises PLC activează în 5 țări: Irlanda, Regatul Unit al Marii Britanii, Brazilia, iar în Europa: Polonia și România.

    Cu o cifră de afaceri de 2,3 miliarde de euro, peste 2.700 de angajați, 99 de puncte de distribuție și peste 48.000 de clienți, Origin Enterprises PLC se detasează ca fiind un lider important pe piața internațională de agribusiness.


    Te-ar mai putea interesa

    Tractoarele New Holland pe care fermierii le pot cumpăra prin Programul Rabla pentru Tractoare Lege nouă în vigoare la ANAF pentru impozitarea micilor fermieri! Primul județ în care DAJ anunță că a virat despăgubirile de secetă în conturile fermierilor!

    Ultimele știri

    Mesaj din industria cărnii – ce se întâmplă cu prețul cărnii de porc de Sărbători Micii și salamurile din România – interzise în SUA și UK. Motivul pentru care s-au blocat exporturile Fermierul de pe Valea Trotușului care crește 8 vaci și produce o brânză specială, premiată la nivel mondial