• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Agricover își consolidează poziția de lider în agribusiness: Afacerile grupului au crescut cu 18%

    agrointeligenta.ro -

    Agricover, platforma de soluții integrate pentru agricultură, a înregistrat o cifră de afaceri de 1,3 miliarde lei (285 milioane de euro) în anul 2014, în creștere cu 18% față de anul anterior.

    „În 2014, am înregistrat o creștere de 22% a portofoliului de clienți și o diversificare a categoriilor de fermieri deserviți, cu focus pe cea a fermierilor de culturi speciale și de zootehnie. Totodată anul 2014 a însemnat o reașezare a structurii de business a Agricover pe două axe principale – agri-Business și agri-Finance, fundamentată de preocuparea noastră constantă pentru a susține fermierii în dezvoltarea activității și sporirea profitabilității acestora“, a declarat Ștefan Bucătaru, director general Agribusiness.

    Dor de Gust

    Principalele repere care au marcat anul 2014 pentru Agricover

     Platforma „Dor de Gust” lansată în iunie 2014 – reprezintă o soluție de valorificare sigură, constantă și eficientă a producției autohtone. Prin acest program, peste 340 de fermieri și-au comercializat producția de legume și fructe în marile rețele de retail și către industria procesatoare, însumând aproape 5 milioane de kilograme de produse proaspete.
     Linia de business livestock – prin intermediul acesteia Agricover asigură un suport real fermierilor din zootehnie atât prin siguranța desfacerii cât și prin plata rapidă a produselor și prefinanțarea ciclului de producție. Astfel, a fost valorificată producția a peste 100 de ferme de porci, totalizând peste 180.000 de capete de porci, iar achiziția și valorificarea de lapte către procesatorii din țară și din spațiul intra-comunitar a atins un volum de peste 37 milioane de litri.
     Valorificarea de cereale și oleaginoase – Agricover a introdus mecanismul de achiziționare a cerealelor cu preț variabil, în funcție de evoluția post-tranzacție a prețului culturii respective pe MATIF. În baza acestui mecanism unii fermieri și-au ameliorat prețul de vânzare a recoltei anului 2014 cu până la 20%, față de momentul recoltei. În 2014, Agricover a achiziționat și valorificat peste 900.000 de tone de cereale şi oleaginoase.
     Distribuție de inputuri – consolidarea portofoliului de clienți și facilitarea accesului celor peste 4.000 de parteneri fermieri la tehnologii pentru creșterea productivității a constituit principala preocupare a acestei linii de business.
     Covera.ro, magazinul online al Agricover, ce comercializează peste 20.000 de produse specializate pentru fermă, casă și gradină, și-a dublat numărul de clienți față de anul anterior. De asemenea, linia de business a urmărit dezvoltarea de parteneriate cu furnizori importanți pentru extinderea portofoliului de produse cu noi categorii precum piese de schimb și utilaje agricole, unelte și echipamente specializate destinate lucrărilor agricole.

    Pentru anul 2015, operațiunile de agri-Business se vor axa în principal pe asigurarea unor alternative de desfacere sigure pentru produsele românești, facilitând accesul fermierilor către unitățile de procesare locale și intra-comunitare.

    „Fermierii români trebuie să fie competitivi, atât pe piețele interne cât și pe cele externe – iar rolul nostru este acela de a stimula o funcționare eficientă și performantă pe întreg lanțul valoric și de a fi un motor de creștere și dezvoltare” – Ștefan Bucătaru, director general Agribusiness.



     


    Te-ar mai putea interesa

    Ministrul Agriculturii încearcă să îi convingă pe fermieri să se fiscalizeze: Veți plăti impozite mai mici! Timac Agro România anunță schimbări în structura managerială a companiei La 10 ani de la lansarea brandului ADAMA, compania omologhează 5 produse noi în România

    Ultimele știri

    Au apărut, în piață, primele roșii românești. Prețul lor – dublu față de cel al cărnii Porumbul de talie mică de la STINE a fost desemnat produsul anului în SUA România ar putea avea un laborator care să efectueze analizele pentru mierea din afara UE