• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • agrointel.ro
  • Ştiri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Agribusiness
  • Anunțuri
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Încă un pas înspre achiziția Syngenta. Mihaela Vasile, Monsanto România: ”S-a făcut o a doua ofertă”

    agrointeligenta.ro -

    Producătorul de semințe Monsanto pare decis să ajungă la o înțelegere financiară pentru a achiziționa compania elvețiană Syngenta, unul dintre cele mai puternice branduri specializate în protecția plantelor. Săptămâna trecută, americanii au pus pe masă o ofertă greu de refuzat, a doua după primul plic trimis în luna aprilie.

    De data aceasta, Monsanto a oferit o sumă totală de circa 47 de miliarde de dolari, adică 470 de franci elvețieni pentru fiecare acțiune, în creștere față de oferta făcută în aprilie și care se cifra la 449 de franci elvețieni pentru fiecare acțiune Syngenta.

    Și de data aceasta, compania elvețiană a respins propunerea Monsanto, demers ce a făcut ca acțiunile Syngenta să crească cu 7,5 puncte, ajungând marțea trecută la o valoare nominală de 384,4 franci elvețieni. În total, Bloomberg.com scrie că valoarea Syngenta se ridică, în acțiuni, la 38 de miliarde de dolari, însă conducerea companiei o evaluează la 62 de miliarde de dolari.

    În România, reprezentanții Monsanto sunt ținuți la curent cu tot ce se întâmplă ”la centru”. Așa că era normal ca echipa de la noi din țară să primească informări directe despre noua ofertă făcută pentru achiziția Syngenta. ”S-a făcut o a doua ofertă. Ceea ce vedeți în presă, suntem și noi permanent informați, inclusiv despre ofertele ce se fac”, explică Mihaela Vasile, Corporate Engagement & Government Relations Manager România.

    Reprezentanta Monsanto precizează că Monsanto nu își dorește să achiziționeze divizia de semințe a Syngenta, ci este interesată de grupul pentru protecția plantelor.

    ”Monsanto nu mai vinde doar produse, ci merge pe soluții integrate”, explică Mihaela Vasile, care spune că acest pachet complet include tehnologii pentru semănatul de precizie, o divizie pentru studierea climatului, partea de culturi/semințe și, într-un final, soluții complete pentru protecția plantelor. În prezent, acest ultimul punct este singurul neacoperit complet de Monsanto care are în portofoliu un singur ierbicid – Round-up, așa că o viitoare integrare a portofoliului Syngenta ar conduce la finalizarea unui pachet complet pentru fermierii parteneri.



     


    Pe Instagram-ul Agrointeligența găsiți imaginile momentului din agricultură!

    CLICK AICI pentru a instala GRATUIT aplicația Agrointeligența pentru Android sau iPhone!

    Te-ar mai putea interesa

    Alertă! Furtuna cu grindină care a măturat Ungaria se îndreaptă spre România! Cum transformi prin comunicare liceul agricol în ceva cool pentru adolescenți? Aflați marți, 18 mai, în cadrul Cursului online de comunicare și PR! Anunțul directorul APIA pentru ca fermierii să nu piardă bani la subvenție

    Ultimele știri

    TYTANIT, un biostimulator cu rol activ în stimularea polenizării și fructificării Firme fantomă pentru vânzarea de cereale. Percheziții în județele Constanța și Călărași! Surse: Liberalii dau vina pe Oros că a pierdut banii pentru irigații, prin PNRR!