• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Andreas Feichtlbauer, Director Executiv BISO Romania: Fermierii români şi agribusiness-ul au un potenţial foarte mare

    agrointeligenta.ro -

    Andreas Feichtlbauer, directorul executiv al BISO România, filială a producătorului de maşini agricole, BISO Schrattenecker, afirmă că fermierul român nu se încadrează în definiţia obişnuită a termenului.

    Și aceasta pentru că are responsabilităţi din mai multe arii, de la financial manager până la trainer. Are însă potenţial, la fel ca şi agricultura locală.

    Rep: Biso România a avut o dezvoltare continuă şi consistentă pe piaţa locală, care este foarte competitivă, pe segmentul echipamentelor agricole. Prin ce face Biso diferenţa în activitatea fermierului român?

    A.F.: Ne considerăm un partener de încredere al fermierilor, iar misiunea noastră este de a-i ajuta să se dezvolte pe termen lung. Ne îmbunătăţim constant calitatea şi activitatea la nivel operaţional, astfel încât să putem răspunde nevoilor fermierului cât mai repede posibil, cu soluţia cea mai bună pentru el.

    Rep: Ce contează pentru fermieri atunci când decid să achiziţioneze un echipament: preţul, performanţele tehnologice etc.?

    A.F.: Fermierul român găseşte întotdeauna la Biso România echipamente de calitate, cu tehnologii de ultimă oră, soluţii dedicate şi o echipă de consultanţi cu experienţă îndelungată iî domeniu. În acelaşi timp, oferim şi alte lucruri pe care le considerăm esenţiale pentru o relaţie de succes, sustenabilă, cu clienţii noştri: soluţii financiare flexibile, service 24/24 prin reţeaua noastră de filiale, pe care am dezvoltat-o pentru a fi cât mai aproape posibil de fermier. Suntem prezenţi în Drajna, Roman, Buzău, Urziceni, Craiova, Roşiori de Vede, Giurgiu, Lumina şi Timişoara.

    Rep: Ce tipuri de echipamente preferă fermierii mari? Dar cei medii?

    A.F.: În afară de echipamentele premium, precum New Holland, Kerner, Lely, Rimeco, Giant, Faresin, Kinze, oferim şi echipamente basic, cu produse de calitate, la preţuri accesibile. Acestea sunt produse pe care le comercializăm sub brandul AGRILAND.

    Rep: Care este impactul echipamentelor performante asupra economiei unei ferme?

    A.F.: Produsele de calitate aduc calitate în câmp, ceea ce înseamnă că fermierii pot avea cereale de calitate. Tehnologia performantă este în strânsă legătură cu produsele de calitate şi cu service pe măsură, oferit de furnizor, respectiv BISO România. Acesta este unul dintre principalele noastre atuuri, care ne-au asigurat dezvoltarea constanta. Am putut creşte datorită faptului că ne-au cerut mai mult clienţii.

    Rep: Care sunt principalele tendinţe în ceea ce priveşte echipamentele agricole, în 2013?

    A.F.: Anul 2013 stă, în agricultură, sub semnul soluţiilor dedicate grijei faţă de mediu. În acest sens, avem câteva opţiuni de vârf în oferta noastră în acest an. Una dintre acestea este tractorul cu motor Fiat Power Train, cu Reducţie Catalitică Selectivă. Acesta presupune consum mai mic de combustibil şi un grad redus de poluare. O tehnologie unică pe piaţa mondială a echipamentelor agricole, pentru următorii ani, este Hederul BISO Ultralight, cu o lăţime de tăiere de până la 16 m, fabricat de departamentul nostru de producţie din Austria. Pentru acest proiect investim anual în jur de 3 milioane euro, în activităţi de cercetare şi dezvoltare, pentru creşterea eficienţei şi reducerea greutăţii combinei şi a hederului. Este un pas uriaş în managementul modern al fermelor.

    Rep: Cum ati descrie fermierul român?

    A.F.: Fermierul român nu este un fermier în definiţia obişnuită a termenului. Activitatea sa include responsabilităţi din mai multe arii, acelea de Financial Manager, Operational Manager, Service Manager şi Trainer. Fermierii români şi agribusiness-ul au un potenţial foarte mare, benefic atât la nivel naţional, dar şi internaţional, în ceea ce priveşte producţia de alimente şi de energie. Acest sector poate fi un motor al economiei româneşti şi un generator de noi locuri de muncă.

    CV Andreas Feichtlbauer
    Director executiv BISO România
    Studii
    Facultatea de Agricultură St. Florian/Linz
    MBA in General Management
    Experienta profesionala
    2004 – BISO Schrattenecker Austria, Departmentul de Achiziţii
    2007 – BISO Schrattenecker Austria, Export Departament CEE
    2009 – CEO BISO România


    Te-ar mai putea interesa

    Subvenții APIA: Terenurile tăiate de la plata pe suprafață începând cu acest an Șeful de la Agricultură – anunț în Parlament despre plata subvențiilor APIA Comuna cu 5.000 de vaci. Mic crescător: Dăm laptele la procesator, suntem departe de oraș

    Ultimele știri

    Au apărut, în piață, primele roșii românești. Prețul lor – dublu față de cel al cărnii Porumbul de talie mică de la STINE a fost desemnat produsul anului în SUA România ar putea avea un laborator care să efectueze analizele pentru mierea din afara UE