Danone schimbă fața iaurtului: Un pahar cu format unic ce-l face mai ușor de manevrat

Danone Romania, liderul pieței locale de iaurturi, a anunțat astăzi, în cadrul unei conferințe de presă, lansarea unui nou pahar de iaurt, mai atractiv și mai ușor de diferențiat la raft de către consumatori.

Majoritatea brandurilor Danone se vor regăsi, începând cu luna mai în noul pahar de iaurt, schimbând în mod vizibil aproximativ un sfert din piața de iaurturi din România. Transformarea la nivelul ambalajului presupune o investiție de 10 milioane de lei și are la bază modernizarea și implementarea unei tehnologii unice în fabrica Danone din București.

“Noua tehnologie și noul pahar de iaurt sunt brevetate de Danone, iar România este prima țară din estul Europei în care compania implementeaza această inovație. Paharul KISS, nume care derivă din sintagma “Keep It Simple & Safe”, a fost creat de Grupul Danone din dorința de a lansa un format unic, cu un design ergonomic, mai ușor de folosit de către consumator. Noul pahar are totodată un design mai atractiv, ușor de identificat și de diferențiat la raft, aducând un plus de simplitate, eleganță și unicitate pe piața aglomerată a iaurturilor“, a declarat Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.

Dieter Schulz_director gen Danone SEE

Proiectul de relansare a portofoliului Danone a fost unul complex, implementarea acestuia derulându-se pe parcursul a 8 luni și implicând o echipă de 50 de oameni din zona de producție și zona tehnică.

Procesează lapte din ferme românești

Fabrica Danone din București procesează aproximativ 50 milioane de litri de lapte în fiecare an, o parte din această cantitate provenind de la ferme românești cu care Danone este partener încă din primul an de producție în România. Și cum iaurtul bun are nevoie de lapte de cea mai bună calitate, Danone România a sprijinit activ dezvoltarea fermelor românesti prin programe dedicate, cu o valoare cumulată de peste 30 milioane de lei, în ultimii 10 ani

Ambalajul inovator, din mai în magazine

Iaurturile în noul pahar KISS vor fi produse începând de la sfârșitul lunii aprilie și vor fi disponibile în magazinele din toată țara la începutul lui mai. “Am lansat noul pahar KISS pentru că știm că un ambalaj unic, deosebit crează o legătură între consumator și produsele preferate. Danone este lider în topul calității pe piața iaurturilor din România, iar pentru noi calitatea se reflectă atât în interior, cât și în ambalajul care protejează produsul”, explică Dieter Schulz.

Dieter Schulz_director gen Danone SEE (2)

Noul pahar KISS va fi mai atractiv, mai colorat și mai elegant, dar va avea și un design mai ergonomic – baza rotundă a noului pahar îl va face mai prietenos, mai ușor de folosit, astfel încât consumatorii să se poată bucura de produs până la ultima linguriță.

Cotă de piață de peste 50%

Danone este liderul pieței atât pe segmentul “iaurturi”, cu o cotă de piață de peste 50%. De asemenea, consumatorii români au ales Danone pe primul loc în topul calității iaurturilor de pe piața din România (conform studiului QUDAL – Quality medal realizat în 2015 de compania elvețiană ICERTIAS). Totodată, Danone a fost votat drept iaurtul care oferă cel mai bun raport calitate/preț (potrivit raportului Best Buy Award pentru România, realizat de ICERTIAS).

Sprijină fermierii

Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.

Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 140 de ţări, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul Danone a înregistrat în 2014 vânzări de peste 20 miliarde euro.



 

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată


*