• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Luchi Georgescu a lansat mezelurile economice ”1 Mai”

    agrointeligenta.ro -

    Deşi Meda a înregistrat anul trecut o profitabilitate de circa 20.000 de euro la o cifră de afaceri de peste 27 de milioane de euro, compania investeşte în 2013 1,35 milioane de euro. Ca urmare, cifra de afaceri a companiei ar urma să crească cu 5%, depăşind 28,5 milioane de euro.

    Producătorul de mezeluri Meda a ales să lanseze gama de produse 1 Mai, poziţionate în segmentul economic, pentru că „aşa a cerut piaţa”, explică reprezentanţii companiei, citatți de businessmagazin.ro. În plus, în 2013 compania investeşte 1,5 milioane de euro în echipamente de producţie şi modernizarea identităţii vizuale. Tot anul acesta, Meda a lansat sub marca omonimă trei noi produse, salamurile Vienez, Tirolez şi Fermierul, în portofoliul companiei fiind acum aproape 100 de produse.

    „Am încercat să facem o modernizare a mărcii Meda și am lansat produse economice sub numele de 1 Mai”, indică Luchi Georgescu, antreprenoarea de 56 de ani care a clădit afacerea Meda pe parcursul ultimilor 15 ani principalele decizii din acest an. Georgescu este cunoscută în mediul de afaceri şi pentru compania Vincon, unul dintre cei mai mari producători de vinuri de pe piaţa locală.

    Ea spune că decizia de a lansa produse în gama economică de preţ a venit ca urmare a cererii pe care au identificat-o în piaţă. Mezelurile din această gamă ţintesc mai cu seamă bărbaţii cu venituri relativ reduse, care muncesc fizic şi au nevoie de un aport caloric ridicat; spre finalul anului, vânzările gamei 1 Mai ar putea ajunge la 8-10% din cifra de afaceri a companiei.

    Spre comparaţie, gama de produse Meda se adresează cu precădere femeilor din mediul urban, care au venituri cel puţin medii şi copii. Meda îşi vinde produsele şi peste hotare, dar doar în zonele unde există comunităţi de români, iar exportul nu depăşeste 10% din cifra de afaceri a companiei.

    poster_meda_800x600px_a

    Foto: forbes.ro


    Te-ar mai putea interesa

    Fermierul de pe Valea Trotușului care crește 8 vaci și produce o brânză specială, premiată la nivel mondial Șofer român de TIR, prins în remorcă cu trei tractoare furate cu o zi înainte. Unul dintre tractoare avea GPS O fermă de 1.360 de hectare a fost scoasă la vânzare cu 20 de milioane de euro

    Ultimele știri

    Fermierii au de unde alege. Peste zece hibrizi de porumb sunt în oferta Rodbun și Fertillia Liviu Dobre, director general Agricover Holding: ”Ne place energia tinerilor care participă la programul Tineri Lideri pentru Agricultură” Fermierul Nicolaie Apopi a închis campania. Campania agricolă de toamnă