Spot publicitar pentru mierea românească: Apicultorii au cerut sprijinul deputaţilor pentru a-l promova la televiziuni
agrointeligenta.ro -Asociaţia Crescătorilor de Albine (ACA) s-a plâns ieri că mierea românească nu se bucură de atenţia pe care o merită. Deşi producţia naţională este mare, în România se importă, anual, circa 1.500 de tone de miere calitativ inferioară celei autohtone. Pentru a promova produsele apicole, apicultorii au făcut un spot publicitar pe care însă nu reuşesc însă să difuzeze la televiziuni.
Ioan Fetea, preşedintele ACA, a apelat la deputaţi pentru ca apicultorii să fie sprijiniţi în promovarea produselor lor. Ei au realizat chiar şi un spot propriu pe care, însă, nu reuşesc să îl difuzeze nicăieri la televiziuni. În acest sens, inginerul Fetea a cerut ajutorul membrilor Comisiei de Agricultură din Camera Deputaţilor care au susţinut ieri o şedinţă de lucru la sediul ACA.
Fetea le-a prezentat deputaţilor şi o dinamică a evoluţiei familiilor de albine, precizând că în acest moment sunt aproximativ 1,3 milioane familii de albine care asigură o producţie naţională de 20.000 de tone pe an. Cu toate acestea, se importă anual în jur de 1.500 de tone de miere de o calitate inferioară mierii româneşti, care creează greutăţi în protejarea şi promovarea mierii româneşti.
Mâine, în exclusivitate, Agrointel va prezenta clipul realizat de Asociaţia Crescătorilor de Albine din România pentru promovarea mierii autohtone!