• ABONARE
  • Contact
  • Publicitate
  • Anunțuri
  • Audiență
  • Rețele sociale
  • Informații
  • Știri
  • Subvenții APIA
  • Vegetal
  • Zootehnie
  • Bursă cereale
  • Agribusiness
  • ARHIVA
  • CĂUTARE
  • Aglomerație la intrarea în Portul Constanța. Cine se face vinovat de cozile de camioane

    Angelica Lefter -

    Zeci de mașini de mare tonaj așteaptă să intre în Portul Constanța, unele staționând pe banda de urgență a Autostrăzii A4. Administraţia Porturilor Maritime susţine că organizarea făcută de către operatorii portuari ar fi cauza aglomerației.

    Portul Constanța este deja saturat de camioane, la scurt timp după ce Rusia a refuzat să mai fie parte din acordul care permitea Ucrainei să exporte cereale prin porturile de la Marea Neagră, astfel că o mare parte din cerealele ucrainene vor veni pe rută terestră către Portul Constanța.

    Portul Constanța supraaglomerat din cauza tranzitului mare de camioane (foto: riseproject.ro)

    Portul Constanța, sufocat deja de camioane încărcate cu marfă

    Știrea despre TIR-urile care așteaptă la intrare în Portul Constanța vine chiar în ziua în care comisarul european pentru agricultură, Janusz Wojciechowski, a anunțat că exportul de cereale ucrainene va fi efectuat exclusiv terestru, prin coridoarele de solidaritate. Asta înseamnă că țările vecine, printre care și România, vor avea parte de un surplus de camioane încărcate cu cereale. Totodată, portul Constanța ar urma să fie sufocat de tranzitul cerealelor ucrainene.

    Operatorii din Portul Constanța au fost îndemnați să-și dozeze mai bine marfa pe care o solicită

    Astăzi, miercuri – 26 iulie, zeci de TIR-uri aşteaptă să intre în Portul Constanţa şi unele staţionează şi pe banda de urgenţă a Autostrăzii A4, în zona Agigea. Administraţia Porturilor Maritime Constanţa (APMC) susţine că această situaţie este cauzată de operatorii portuari care fac aceste programări ale camioanelor, potrivit news.ro.

    Reprezentanţii Administraţiei Porturilor Maritime (AMC) Constanţa au afirmat că de mai multe zile este aglomeraţie de camioane la intrarea în Portul Constanţa, la porţile 9 şi 10.

    Camioanele sosesc pe autostradă, până la Agigea, şi pentru că este foarte aglomerat la intrarea în port, unele sunt nevoite să staţioneze pe banda de urgenţă a autostrăzii.

    APMC a mai precizat că au fost făcute întâlniri cu operatorii portuari cărora li s-a transmis să îşi dozeze mai bine cantităţile de marfă pe care le solicită. De asemenea, aceste camioane sunt chemate în port de către operatori, care fac aceste programări.


    Te-ar mai putea interesa

    Laurențiu Filipescu, crescător de capre: ”Vând brânza cu 45 lei/kg și laptele cu 15 lei/litru, dar livrez la ușa clientului” Aurel Popescu, ROMPAN, despre prețul grâului: Ne conformăm pieței. Sunt producții record, dar proteina este mai slabă ANAF a tăbărât pe fermieri. Agricultor amendat că, în 2019, a luat pe firmă apă pentru muncitorii din câmp

    Ultimele știri

    Oierul Nicolae Romoșan și-a triplat vânzările de brânză cu o investiție deșteaptă de 2.000 de euro Fermierii care vor să facă procesare – fonduri de până la 10 milioane de euro. Ghidul final, publicat de AFIR Tărâțe în hrana puilor de găină – când și cum se administrează