Brandul Bălțată Românească, lansat oficial! Ștampila calității pentru produsele membrilor ACVBR-SIM
Ramona Dascălu -Brand propriu pentru crescătorii de Bălțată Românească! Asociația Crescătorilor de Vaci Bălțată Românească de tip Simmental a lansat propriul brand sub care toți membrii asociației vor putea valorifica produse din carne și lapte din taurine din rasa Baltată Românească.
Lansarea noului brand din agricultura românească are loc, așa cum Agrointeligența – AGROINTEL.RO v-a anunțat deja, în cadrul Târgului Agromalim 2019. Fermierii care vizitează standul ACVBR-SIM până duminică, pe 15 septembrie, pot afla toate detaliile despre inițiativa asociației, dar mai ales cum pot să beneficieze de această adevărată ”ștampilă” a calității produselor românânești!
Agrointeligența – AGROINTEL.RO vă prezintă logo-ul celui mai nou brand de pe piața agroalimentară românească. Un pas important pentru sectorul de creștere a taurinelor din România, inițiativa organizației care conduce și cartea de rasă pentru Bălțată Românească, reprezintă un demers concret pentru sprijinirea fermierilor români care pot acum să pună în valoare originea de calitate a produselor lor.
“Anul acesta la Agromalim nu se va participa cu animale, având în vedere restricțiile impuse de către DSVSA. Sigur că este un ușor neajuns, dar vom veni cu niște evenimente deosebite, cu prezentări atât despre ameliorare, cât și despre echipamente, produșii obținuți din taurii pe care îi are asociația, desfacerea produselor din Bălțată Românească, și aici mă refer la desfacere de carne, animale vii, produse lactate”, ne-a declarat înainte de începerea Agromalim, Zoltan Haller, membru fondator al Asociației Crescătorilor de Vaci Bălțată Românească de tip Simmental.